محمد رضا دشتی نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس دفتر خود با زارع مدیر و مسئولان مخابرات منطقه یزد دیدار و گفتگو کرد.

یزدفردا:در‌ این دیدار که در محل دفتر مدیریت مخابرات منطقه صورت گرفت  گزارشی از عملکرد مخابرات در سطح استان و بویژه حوزه شهرستان اردکان ارایه کرد.
وی افزود: ۱۵ مرکز تلفن در شهرستان اردکان با ۳۸ هزار شماره تلفن ثابت و ۱۲۵ هزار مشترک دایمی و اعتباری همراه اول در سطح شهرستان در حال کار می باشد.

زارع در ادامه به سهم بازار همراه اول اشاره کرد و کسب رتبه دوم کشوری از سهم بازار تلفن همراه را  از موفقیت‌های استان برشمرد.

در ادامه میرزاده رئیس اداره مخابرات اردکان ضمن اشاره به شاخصهای ممتاز ارتباطات در شهرستان اردکان افزود:  متاسفانه بالغ بر ۷ میلیارد ریال از درامدهای شهرستان بعنوان لاوصولی انباشته می باشد و همچنین بدون کارکرد بودن  ۴۰ درصد از تلفنهای ثابت را از جمله مشکلات عمده این شهرستان عنوان کرد و از تعامل خوب فرمانداری و شهرداری اردکان با مخابرات تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از عملکرد در خور تحسین مخابرات در استان از  مدیریت مخابرات منطقه، میرزاده رئیس اداره مخابرات اردکان و کارکنان و کارشناسان مخابرات به لحاظ تلاش برای توسعه ارتباطات در استان قدردانی کرد.

وی همچنین از مدیر مخابرات منطقه خواست با هماهنگی وزارت ارتباطات نسبت به راه اندازی موزه مخابرات در شهرستان اردکان اقدام نماید و قول مساعد داد در  زمینه کسب مجوز، تملک ساختمان و دریافت اعتبارات  در زمینه راه اندازی موزه پیگیری های لازم را بعمل اورد. 

در ادامه این دیدار دشتی از مرکز  فنی omc مخابرات در مجتمع مخابراتی امام حسین (ع) یزد بازدید بعمل اورد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا