استاندار یزد در سفری یک روزه و به مناسبت دهه فجر، 47 پروژه را به صورت همزمان و حضوری با اعتباری نزدیک به 600 میلیارد تومان در شهرستان اشکذر افتتاح کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در سفر یک روزه خود به شهرستان اشکذر، کاروانسرای روستای شمسی، خانه بهداشت ابراهیم آباد رستاق، باند دوم جاده اشکذر-رستاق و کارخانه کاغذ سنگی سورنا کاغذ ایساتیس را به صورت حضوری و مابقی پروژه ها را به صورت همزمان افتتاح کرد و کلنگ دهکده بین المللی سوارکاری شهرستان اشکذر را نیز بر زمین کوبید.
وی در مراسم افتتاح همزمان پروژه های شهرستان اشکذر که در محل کارخانه کاغذ سنگی سورنا کاغذ ایساتیس برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر عنوان کرد: تاثیر انقلاب بر پیشرفت و آبادانی استان قابل توجه بوده است.
استاندار با نقل قول از سخنان یکی از صنعتگران استان گفت: مهمترین تاثیر انقلاب خودباوری ای بود که در مردم ایجاد شد.
طالبی افزود: تصور این صنعتگر و دیگر افراد جامعه در دوران پیش از انقلاب این بود که ورود به صنعت مختص قشری خاص است ولی پس از انقلاب با خودباوری ای در جامعه بوجود آمد، این مرز های ذهنی برداشته شد و بسیاری از مردم پا در میدان گذاشتند.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت های شهرستان اشکذر، عنوان کرد: شهرستان اشکذر یکی از نمودهای پیشرفت در دوران پس از انقلاب است و  توانسته با اتکا به ظرفیت های خوبی که درون خود دارد شرایط خوبی را برای توسعه فراهم کند و امروز در جای جای این شهرستان شاهد آبادانی هستیم.
استاندار با اشاره به واحدهای افتتاح شده به مناسبت دهه فجر در شهرستان اشکذر تصریح کرد: این واحدها منطبق بر نیازها و اولویت های استان بودند.
گفتنی است استاندار یزد در سفری یک روزه به شهرستان اشکذر 47 پروژه را به ارزشی بالغ بر 600 میلیارد تومان در بخش های عمرانی، صنعتی، کشاورزی، درمانی و گردشگری به صورت همزمان و حضوری افتتاح کرد و از چندین پروژه نیمه تمام بازدید کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا