یزدفردا:ترامپ در تازه‌ترین توئیت خود ترکیه را به نابود کردن اقتصادش تهدید کرد و نوشت: اگر ترکیه کاری کند که من آن را تخطی حساب کنم اقتصاد ترکیه را نیست و نابود خواهم کرد.

 دونالد تراکپ در توئیت‌های جدید خود پس از اعلام موافقتش با خروج نیروهای آمریکایی از شمال شرق سوریه که تحت کنترل کردهای این کشور قرار دارد و چراغ سبز به ترکیه برای آغاز عملیات نظامی در این منطقه نوشت: من انتخاب شدم تا از این جنگ‌های مضحک بی‌پایان خلاصی یابیم. جایی که عملکرد نظامی ما به عنوان یک عملیات پلیسی به نفع مردمی است که حتی آمریکا را دوست ندارند.

وی در ادامه تاکید کرده است: دو کشور ناخوشایند در این جریان روسیه و چین هستند. چرا که دوست دارند ما را در مخمصه ببینند. ما را در باتلاق ببینند، شاهد باشند که ما دلارهایمان را در این راه صرف می‌کنیم. زمانی که من به ریاست جمهوری رسیدم ارتش تخلیه شده بود. اکنون قوی‌تر از قبل است، جنگ‌های مضحک و بی پایان پایان تمام شده. ما بر روی تصویری بزرگتر متمرکز شده‌ایم اما به یاد داشته باشید ما همواره می‌توانیم برگردیم.

وی در ادامه تاکید کرده است: همانطور که قبلا بصورتی کاملا جدی گفتم امروز نیز اعلام میکنم اگر ترکیه کاری کند که من آن را تخطی حساب کنم اقتصاد ترکیه را نیست و نابود خواهم کرد (این کار را قبلا نیز کرده‌ام). آنها باید با اروپا و دیگران حواسشان به داعشی‌های دستگیر شده و خانواده‌هایشان باشند. وقت آن است که دیگران در منطقه - برخی از ثروتمندان بزرگ- از قلمرو خود حفاظت کنند. آمریکا بزرگ است.

 

منبع: ایسنا

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا