مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی نجاتگران استان یزد به 100 حادثه دیده در هفته گذشته خبر داد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از انجام 31  عملیات در هفته گذشته از سوی نجاتگران هلال احمر استان یزد خبر داد واظهار داشت:  این عملیات ها شامل 9 عملیات جاده ای، 9 مورد خدمات مناسبتی ، 12 مورد خدمات حضوری و 1 مورد زلزله  میباشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد مجموع حادثه دیدگان را 100  نفر اعلام کرد که در مجموع 66 نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، 25 نفر در خدمات حضوری،9 نفر در خدمات مناسبتی از خدمات هلال احمر بهره مند شدند.

حرازی زاده در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده را 10 نفر در هفته گذشته اعلام کرد.

وی مجموع کل تیم های عملیاتی اعزام شده را 31 تیم شامل 97 نفر نیروهای عملیاتی و اعزام 20 دستگاه آمبولانس برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه 0 از اطلاع تا حضور در صحنه ) را 14 دقیقه و 20 ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را یک ساعت و 11 دقیقه و 46 ثانیه اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

گفتنی است این گزارش مربوط به عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده توسط نیروهای امدادی از تاریخ 29/04/98  الی 05/05/98  می باشد.

 

 

 

  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا