در سفر یک‌روزه رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان یزد به شهرستان اردکان و دیدار با امام‌جمعه، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر، دکتر سالاری با حضور در نشست هم‌اندیشی مهندسین ساختمان اردکان پس از استماع گزارش برخی از اقدامات دفتر نمایندگی اردکان، به سؤالات مهندسین این شهرستان پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان - نمایندگی اردکان، رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان یزد در جریان این سفر با بیان اینکه مردم باید خدمات سازمان نظام‌مهندسی ساختمان را احساس کنند؛ اظهار داشت: شفاف‌سازی بین مهندسان و سازمان نظام‌مهندسی مسیری برای توسعه است.

دکتر سالاری یکی از مهم‌ترین زمینه‌های رسیدن به آرامش در دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها را آرامش در ارتباط بین سازمان استان و شهرستان دانست و عنوان کرد: مهندسین ساختمان باید متخصص، ژرف‌اندیش و دارای نگاه ملی باشند.
وی با اشاره به نقش مهندسان در اعتلای ساخت‌وساز گفت: ساخت‌وساز در کشور باید از سوی عناصر دارای صلاحیت صورت گیرد.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان مقابله با تخلفات ساختمان را ضروری برشمرد و بیان داشت: ساختمان استاندارد، ساختمانی است که چهار موضوع آسایش، آرامش، دوام و ایمنی در آن دیده شده باشد.
دکتر سالاری تصریح کرد: مردم، مهندسین و سازمان نظام‌مهندسی سه مقوله اساسی در حوزه ساخت‌وساز هستند و تعامل این سه می‌تواند سبب اعتماد مردم به مهندسین شود.
وی در پایان خواستار تعامل و همکاری هرچه بیشتر میان شهرداری‌ها و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان شد و خاطر نشان کرد: چنانچه شهرداری‌ها و سازمان نظام‌مهندسی در کنار یکدیگر قرار گیرند می‌توان شاهد رویدادهای مؤثر و مطلوبی در سطح شهرها بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا