یزدفردا :امروز با حضور استاندار یزد،رضا زارع زاده  سرپرست فرمانداری مهریز معرفی و از خدمات سید محمد رستگاری رستگاری فرماندار سابق این شهرستان که به سمت فرمانداری شهرستان یزد منصوب شده است  تقدیر شد .

 

فرماندار شهرستان مهریز در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مهریز گفت: سه استراتژیک در دستور کار فرمانداری مهریز وحدت، اشتغال زایی و نشاط و تحرک در ادارات دستور کار فرمانداری مهریز است

 

فرماندار شهرستان مهریز رضا زارع زاده گفت: سه استراتژیک در دستور کار فرمانداری مهریز وحدت، اشتغال زایی و نشاط و تحرک در ادارات دستور کار فرمانداری مهریز است

 


رضا زارع زاده فرماندار شهرستان مهریز گفت: سه استراتژیک در دستور کار فرمانداری مهریز وحدت انسجام، اشتغال زایی . استقبال از سرمایه گزارن داخلی و نشاط و تحرک در ادارات دستور کار فرمانداری مهریز است.

 

وی افزود: همه شهرستان مهریز در امر اشتغال زایی فعالیت کنند از هر سرمایه گذار کگدر شهرستان مهریز استقبال می کنیم.

 

زارع زاده ادامه داد: مشکل اصلی مردم مهریز قاچاق کالا و انسان که مردم را رنج می دهد تلاش می کنیم این مهم در اولیت کار قرار گیرد.

 

فرماندار سابق شهرستان مهریز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مهریز گفت: آنچه که درمهریز توانسته ام با پشتیبانی و حمایت مردم و امام جمعه شهرستان مهریز بوده است.

 

سید محمد رستگاری فرماندار سابق شهرستان مهریز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مهریز ضمن تبریک فرار رسیدن حلول ماه رجب و میلاد امام باقر(ع) گفت:آنچه توانسته ام در شهرستان مهریز انجام دهم با حمایت و پشتیبانی مردم شهرستان مهریز بوده است

 

وی افزود : مردم مهریز مثلا زدنی و بی نظیر هستند با پتانسیل های ، تفکرات زیبا واجرای برنامه های مختلف در زمینه های عمرانی درمانی و... که قدم های هرچند کوچک را بجلو برداشته اند.

 

رستگاری با اشاره به در اولیت قرار دادن رضایت نردم در کار ادامه داد: آنچه برای یک مسئول به عنوان ارزشمند ترین هدیه در زمان تکریم از او باقی می ماند رضایت مردم شهری است که در آن خدمت می کند.


رضا زارع زاده را بهتر بشناسیم

رضا زارع زاده فرزند حسين ،متولد 1351   داراي مدرك كارشناسي علوم اجتماعي از دانشگاه اصفهان است.

سوابق و فعاليت ها وی به شرح ذیل است:

_ بخشدارنير

_بخشدار مركزي خاتم

_عضو كميسيون ماده 34 شهرستان خاتم

_جانشين فرماندار در كميسيون ماده 100 شهرستان خاتم

_مسئول امور پشتيباني سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال 90 شهرستان يزد

_كارشناس مسئول امور سياسي و انتظامي

_رئيس شوراي آموزش و پرورش بخش نير

_كارشناس مسئول امور اجتماعي استانداري

_رئيس هيئت اجرايي دومين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و انتخابات ميان دوره اي سومين دوره مجلس خبرگان رهبري در بخش نير

_دبير تعزيرات گندم و آرد ونان

_رئيس هيئت ورزشهاي روستايي و عشايري بخش مركزي

_دبير ستادانتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري و سومين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان خاتم

_معاون مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استاندار

_سرپرست دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استاندار

 _ مديركل دفتر امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداری یزد


گزارش تصویری یثزدفردا:

سرویس عکس یزدفردا

علی عقیلی عکاس یزدفردا










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا