این طرح به طور رسمی با حضور زارع معاون فرماندار ، بخشدار شهرستان مهریز ، ریاست اداره آموزش و پرورش ، شبکه بهداشت و درمان ، بهزیستی ، کانون پرورش فکری کودکان و شورای دهستان خورمیز شروع گردید


به گزارش خبرنگار يزد فردا

علیرضا علیزاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان از اجرای موفق طرح در سال گذشته که شامل 11 روستا مهد و سه مهد منطقه محروم انجام شد خبر داد و ابراز امیدواری کرد که امسال هم همچون سال های گذشته بتوانیم این طرح را که هدف آن پیشگیری از سوء تغذیه کودکان مناطق محروم و روستایی ،تغذیه سالم و آداب صحیح غذا خوردن می باشد را به انجام برسانیم .
رئیس اداره بهزیستی شهرستان تعداد کودکانی را که امسال از این طرح بهره مند می شوند را قریب به 300 کودک با سرانه روزانه 22000ریال اعلام نمود .
حسینی رئیس شبکه بهداشت و درمان نیز طرح یک وعده غذای گرم را از نمونه طرح های موفق تعاملی ادارات شهرستان که اداره بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان آن را به صورت مشترک انجام می دهند عنوان و از ارزشیابی طرح به صورت 6 ماهه خبر داد که انشالله ارزیابی نتایج آن بعدا از انجام طرح و تجزیه و تحلیل آن به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید .
حسینی از اثر گذاری مطلوب طرح در سال گذشته بر اساس پایش انجام شده بر روی کودکان استفاده کننده از برنامه غذای گرم خبر داد و اظهار داشت نتایج تحلیلی طرح نیز به سازمان بهزیستی و شبکه استان ارسال شده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا