مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و دبیر استانی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در یزد از برگزاری آیین اختتامیه استانی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها با اعلام این خبر افزود: در این مراسم که همزمان با ایام دهه باسعادت «امامت و ولایت» در یزد برگزار می‌شود، از 31 برگزیده این جشنواره در بخش‌های مختلف تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و مردم فرهنگ‌دوست استان برگزار می‌شود، گفت: در مراسم فرداشب از 11 برگزیده بخش انفرادی، 4 خانواده برتر، 4 مدیر دستگاه برتر مشارکت‌کننده، 3 دستگاه حامی جشنواره، 3 رسانه برتر در حوزه جشنواره کتابخوانی رضوی و 3 رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان برتر، تقدیر به عمل می‌آید.

دوست فاطمی‌ها خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال در مجموع 25 هزار و 900 نفر از مردم استان شرکت داشتند که از این تعداد 6 هزار و 24 نفر در بخش آنلاین و 19 هزار و 876 نفر نیز در بخش مکتوب حضور داشتند.

دبیر استانی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در یزد همچنین با اشاره به اینکه این استان 5 برگزیده کشوری در بخش انفرادی و یک برگزیده ملی نیز در بخش خانوادگی دارد، تصریح کرد: از برگزیدگان ملی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی روز شنبه 17 شهریورماه در تهران تجلیل خواهد شد.

گفتنی است، آیین اختتامیه استانی جشنواره کتابخوانی رضوی در یزد ساعت 20 فردا دوشنبه 12 شهریور در باغ بزرگ دولت‌آباد یزد برگزار می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا