معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در مراسم معارفه و تکریم فرماندار شهرستان تفت با بیان اینکه وظیفه مدیران و مسئولان در شرایط امروز ریسک پذیری و تسهیل گری است، گفت: تولید اشتغال به طور مشخص به حوزه کاری فرمانداران و مدیران استان مربوط می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، «علی زینی وند» در مراسم معارفه و تکریم فرماندار شهرستان تفت این شهرستان را شهرستانی تاریخی، توریستی و با قدمت و فرهنگ غنی دانست و بیان کرد: باید برای تفت به عنوان پایگاه توریستی، گردشگری و درآمدزا متناسب با مسائل و ارزش های این شهرستان برنامه ریزی مدون تر و دقیق تری انجام شود.
وی با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران کشوری است که دارای تمدن، فرهنگ، قدمت دیرینه و توانمندی های بی نظیری است و شاید کشوری در جهان سراغ نداریم که تلاقی دو تمدن بزرگ و کهن در دنیا یعنی تمدن اسلامی و ایرانی را با هم داشته باشد.
زینی وند افزود: امروز هم در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی، نظام بسیاری از موانع را پشت سر گذاشته است و ایران در یک منطقه پرآشوب، ناآرام و بی ثبات برای مردم خود و ملت های مسلمان همجوار و دنیا، منطقه ای امن و کشوری با ثبات است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: آنچه که امروز می تواند کام مردم ما را کمی تلخ کند و می شود به عنوان یک تهدید از آن یاد کرد، دو موضوع است که مقام معظم رهبری نیز به آنها ورود پیدا کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از این موضوع ها آسیب های اجتماعی و دیگری مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است که اتفاقا جدا از هم نیستند و آسیب های اجتماعی رابطه مستقیمی با زندگی مردم و وضعیت اقتصادی آنها دارد.
زینی وند ادامه داد: یک بخش آسیب های اجتماعی، فرهنگی است و نوع گفتمانی است که ما به عنوان مسئولان که به برکت خون شهدا و اعتبار جمهوری اسلامی ایران حرف هایمان شنیده می شود به جامعه می فرستیم و باید ببینیم این پیام، پیام اتحاد و برادری و رفاقت است یا پیام انزجار و تفرقه افکنی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وظیفه مدیران و مسئولان در شرایط امروز ریسک پذیری و تسهیل گری است و تولید اشتغال به طور مشخص به حوزه کاری فرمانداران و مدیران استان مربوط می شود.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی که امروز راهبرد کشور است باید به خوبی در بین مدیران و نخبگان تبیین شود زیرا بخش جدّی و عمده حل مشکلات و موانع توسعه و اشتغال کشور مستقیم به مسائل مدیریتی و مدیریت در همه ارکان مرتبط است.
زینی وند در پایان سخنان خود قبول مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران را فرصت خدمت گزاری، عبادت، شکرگزاری و تحول آفرینی دانست و ضمن تقدیر از زحمات و پی گیری های «محمود زارع رشکوئیه» فرماندار سابق شهرستان تفت برای «محمد محامدی» فرماندار تفت به عنوان یک چهره فرهنگی و مدیری توانمند و اهل تعامل آرزوی موفقیت کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا