سردبیر:مهندس سید رضا خادمی مردی پرتلاش و خستگی ناپذیر سرپرست سابق  امور عمرانی استانداری یزد که این روز در بستر بیماری آرمیده وبا بیماری کلنجار می رود بهانه ای شد تا ارج نهیم خدمات یک خدمتگزار بی ادعارا.

سید رضا خادمی که به اعتراف تمامی کسانی که وی را می شناسند یکی از معدود افرادی است که تنها و تنها با پشتکار خود و بروز شایستگی هایش توانست از شهرداری حمیدیا به سمت های مختلف مدیریتی در استانداری برسد .

مهندس سید رضا خادمی در سمت های همانند مدیرکل شهر و روستا، رییس دفتر فنی استانداری و پس از رفتن پر حاشیه  مهندس سید حسینی از معاونت عمرانی استانداری، سرپرست این معاونت را عهده دار بود و اکثر کارشناسان او لایق این پست می دانستند اما بیماری باعث شد تا زمانی قمی نتواند از این کارمند توانا و صدیق بهره برد.

کسی که به اعتراف همه یکی از آشناترین افراد به قوانین شهرداری بود  و نقش مهمی در ارتباط بین بخشی بین شهرداری های استان و استانداری یزد را داشته و در تمامی پست های که به وی محول   سربلند انجام وظیفه نموده است .

مهندس سید حسینی معاون سابق امور عمرانی استانداری یزد در رابطه با وی می گوید:خادمی نجیب،جدی،پیگیر،دقیق،کارشناس،مورداعتماد،با مطالعه،مشکل گشا،کم توقع،پرکاربود .وی مراحل ترقی را با جربزه شخصی طی کرده و بسیار موثر وبرای بنده و پشتیبان وبازوی اجرایی بسیار قوی بود انشالله هرچه زودتر صحیح وسالم به مدیریت استان بازگردد

مهندس عظیمی زاده شهردار سابق یزد و فعلی رفسنجان نیز او رایکی از مسلط ترین کارشناسان مربوط به شهرداری ها دانسته و وی را چهره ای محجوب که از پایه رشد کرده و در عین جوانی بسیار با تجربه ودوستی که به راستی خادم مردم بود معرفی می کند .

این روز مردی که سالها تنها خود را وقف مردم کرده بود در یکی از بیمارستانهای تهران به علت بیماری خونی بستری شده و تحت درمان است و تنها امیدش دعای مردمی است که سالها به آنها عشق ورزیده و صادقانه برای آنها حادمی به ادعا بوده تا با لطف خداوند باریتعالی درمان یافته و به دامان خانواده و محل خدمتش بازگردد.

هرچند قلم یک فردایی نمی تواند آنچه که حق وی می باشد به رشته تحریر در آورد اما امیدواریم تمامی کسانی که اورا می شناختند وحال خوبی داشتند برای شفای عاجل این سید بزرگوار دعا کنند و قطعا خداوند دعای خوبان را اجابت خواهد کرد و انشالله شاهد بازگشت وی به دامان خانواده و زندگی باشیم .

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ

اى که نامش دوا و ذکرش شفا است
اى که بنهد شفا را در هر چیزى که خواهد
ای مرهم درد همه دردمندان
لباس عافیت برتن همه بیماران بپوشان
آمین یا رب العالمین

 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا