به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس

 حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در اجتماع بزرگ بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در حرم مطهر حسین بن موسی الکاظم علیه السلام

دیدار و گفتگو دوستانه مهندس طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با سرهنگ شیردل سخنران روز بسیج

در این دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس ضمن تقدیر و تشکر از سرهنگ شیردل به لحاظ بیان کلیات مطالب مطرح شده در سخنرانی در زمینه گردشگری و صنعت توریسم به ایشان گفت : سال ، سال اقتصاد مقاومتی تولید‌ و‌اشتغال است و ضرورت توجه به اشتغال مورد تاکید مقام معظم رهبری و همواره معظم له از توریست و گردشگر به عنوان صنعت توریست و گردشگری یاد می نمایند و ضرورت دارد توجه خاصی به این موضوع شود.

 در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی یکصد هزار نفر #تماشاگر هستند و برای دیدن بازی می آیند، در این بین شاید تعداد محدودی تماشاگر نما هم باشند و برای این تعداد محدود (کمتر از انگشتان یک دست) نباید تماشاگران واقعی را زیرسوال برد.

 در گردشگری و توریست هم شاید باشند افراد گردشگرنما و توریست نما که به فرهنگ مردم مناطق احترام نمی گذارند. ما دنبال گردشگر و توریست واقعی هستیم، اولین دلیل مسافرت و عزیمت توریست و گردشگر به سایر مناطق آشنایی با فرهنگ و سنن منطقه است.لذا در درجه اول توریست وگردشگر به فرهنگ طرف مقابل احترام می گذارد.

مهمترین خصوصیات توریست حرفه ای وگردشگر  واقعی هم احترام به فرهنگ هاست ورعایت مسائل فرهنگی   جایی که مراجعه می نماید ، ما هم به دنبال این توریست ها وگردشگران هستیم  در این بین  اگر کسی رعایت نکرد تذکر داده می شود واگر بازهم راعایت نکرد قانون مشخص شده است.

در جلسات شورای تامین هم تأکید کردیم که میراث فرهنگی، فرهنگ مردم منطقه و نکات فرهنگی را در اطلاع‌رسانی های خود اعلام کندتا گردشگران  مطلع و به آن احترام بگذارند
 همچنین در صورتیکه کسی تخلفی کرد تذکر  لازم داده شود و اگر افاقه نکرد وتکرار شد نیروی انتظامی تشکیل پرونده وعزیزان دادگستری اعمال قانون نماید .
 در مقابل اگر کسانی خودسرانه  عمل نمایند توهین ،ایجاد مزاحمت یا برخوردی سلیقه ای با گردشگران داشته باشند نیروی انتظامی تشکیل پرونده دهد  وعزیزان قضایی برابر قانون اعمال نمایند


 این یعنی حاکمیت قانون‌ومقررات ،  این همه شهید تقدیم انقلاب شده است تا قانون در زیر سایه ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری  اسلامی حاکم باشد.

 در زمینه مذاکرات برجام هم در قرآن بارها تاکید شده است: "اگر عهدی راامضا کردید  به آن پای بند باشید مگر آنکه طرف مقابل  عهد  شکنی کند. اگر عهد شکنی کردند انگاه  شما هم از پیمان خارج شوید" . سیاست دولت و نظام هم در برجام همین است.

در ابتدا و در زمان مذاکرات  هم  دولت با توکل به خداوند ، حمایتهای مقام معظم رهبری وپشتیبانی مردم وپشتوانه بسیج و بسیجیان  در مذاکرات موفق عمل کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا