صدا و سيماي مركز یزد همزمان با فرا رسیدن هفته بسيج با برنامه هاي مختلفي، ياد و خاطره رشادت ها و ايثارگري هاي بسيجيان هشت سال دفاع مقدس را گرامي می دارد .

به گزارش روابط عمومي صدا و سیمای مرکز یزد " ، معاونت صداي مركز یزد ويژه برنامه «کوچه باغ عاشقی » به تهیه کنندگی آرزو تقدیسی و اجرای ناهید فرجی را براي اين هفته تدارك ديده است . اين برنامه بطور زنده در هفته بسيج هر روز از ساعت 10 تا 11 صبح ميهمان مردم دارالعباده می باشد تا بتوانند قسمتی از رشادت ها و دلاور مردیهای شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی دارد.

برنامه " رو در رو " به تهیه کنندگی حمید رضا امیری و اجرای ناهید فرجی بطور زنده و ویژه از ساعت 13 تا 14 به موضوع فرهنگی ایثار و شهادت می پردازد . برنامه " نسیم صبح " به تهیه کنندگی حمید رضا امیری و اجرای سعید طالبی پور نیز در هفته بسیج ایثار و رشادت شهدای هفت سال دفاع مقدس را گرامی می  دارد .

پخش سیمای مرکز یزد با پخش فیلم های سینمایی هر شب در ساعت 23 و معاونت سیمای مرکز یزد نیز با تولید برنامه " مدرسه عشق " کاری از گروه تلویزیونی بسیج و سپاه شبکه تابان و به تهیه کنندگی ابوالفضل دهقانی زاده هر شب در هفته بسیج از ساعت 19:30 به مدت 30 دقیقه میزبان مردم دارالعباده می شود .سیمای شبکه تابان نیز در برنامه " و اما امشب " به تهیه کنندگی مهدی کارگر که بطور زنده و هرشب هفته بسیج از ساعت 21 تا 22با حضور نخبگان بسیجی و گروه های سرود دانش آموزی در برنامه این هفته را گرامی می دارد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا