زمانی قمی استاندار یزد از اقدام شایسته صدا و سیما در تکریم یک مسئول در برنامه تلویزیونی تقدیر و تشکر کرد

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد " استانداران سابق و جدید یزد در برنامه تلویزیونی زنده " و اما امشب " شبکه تابان با مردم دارالعباده صحبت کردند . در این برنامه میر محمدی استاندار سابق یزد ضمن تشریح عملکرد چند ساله خود در استانداری در پایان برنامه با مردم دارالعباده یزد خداحافظی کرد .

در این برنامه میر محمدی از همراهی و همکاری صدا و سیما و دکتر پهلوانیان مدیر کل مرکز در انعکاس فعالیت های دولت تقدیر و تشکر کرد .

زمانی قمی استاندار جدید یزد نیز با بیان برنامه هایش در خصوص توسعه استان در زمینه های اقتصادی , فرهنگی و اجتماعی , استان یزد را مهد تمدن و جایگاه فرهنگ ایران دانست .

وی در این برنامه از مدیر کل صدا و سیما بدلیل ابتکار در اجرای این برنامه به منظور نهادینه کردن فرهنگ شایسته سالاری وتکریم در رسانه ملی و تقدیر از مسئولین تشکر نمود و ابتکار صدا و سیما را بسیار مناسب و در خور تقدیر دانست .

در پایان این برنامه دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما از مهندس میر محمدی بدلیل همراهی و همکاری با رسانه ملی و ارج نهادن به زحمات چندین ساله وی در استان دارالعباده با اهداء لوح سپاس از وی تقدیر کرد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا