یزد فردا : جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: نمازگزاران یزدی همزمان با سراسر کشور در تجدید میثاق با امام حسین (ع) بزرگ آمر به معروف و در حمایت از فراگیر شدن این دو فریضه، راهپیمایی می‌کنند.

 سیدعلی محمد حسینیان، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: مردم دارالعباده در تمامی شهرستان ها همزمان با سراسر کشور در تجدید میثاق با امام حسین ع بزرگ آمر به معروف و در حمایت از فراگیر شدن این دو فریضه در روز جمعه راهپیمایی می کنند.
حسینیان افزود: این برنامه همچون سال های قبل با هماهنگی فرمانداری ها، نیروی انتظامی و ستادهای نماز جمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برپا خواهد شد.
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزدگفت: به دلیل هم زمانی هفته دفاع مقدس با آغاز ماه محرم برنامه های روز جمعه با همکاری سپاه پاسداران و با حضور پاسداران و بسیجیان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی قیام امام حسین ع اقامه دو فریضه امر به معروف ونهی ازمنکر بوده است تصریح کرد: هرساله در اولین جمعه ماه محرم راهپیمایی حمایت از این دو فریضه در سراسر کشور برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا