مدیر کل و جمعی از مسولین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد از همکار بازنشسته عیادت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه مدیر صندوق بازنشستگی استان و جمعی از مسولین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  بمناسبت روز خانواده و  تکریم بازنشستگان با خانواده یکی از بازنشستگان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد دیدار کردند.

"افضلی" در توضیح جایگاه بازنشستگی، گفت: شخصی که بازنشسته می‌شود وارد مرحله جدیدی از زندگی شده که تلقی‌های مختلفی در مورد این مرحله وجود دارد. برخی بازنشستگی را معادل با پایان تلاش و خانه‌نشینی می‌دانند اما اعتقاد من این است که بازنشستگی پایان تلاش نیست بلکه آغاز تلاشی دوباره است.

وی اظهار داشت: اگر امروز چرخ سازمان‌ می‌چرخد به دلیل آن است که پرسنل قبلی آن، سازمان و خدمات سازمانی مختلف را بنیان گذاشته‌اند و با تلاش‌های خود احیاگر ارزش‌های اخلاقی و دینی در آن سازمان بوده‌اند.

وی تأکید کرد:‌ بازنشستگان، گنجینه‌های سرشار از تجربه و تخصص هستند و می‌توانند با برخورداری از تجربه‌های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه است به جامعه و به ویژه سازمان  خدمات مفیدی ارائه نمایند.

.شایان ذکر است در پایان هدیه ای به رسم یاد بود به "اعتمادیه" همکار بازنشسته اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اهدا گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا