استاندار یزد با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت فقیه خراسانی گفت: برگزاری این کنگره در واقع ترویج اخلاق، فرهنگ، ادب و صفات نیک انسانی در جامعه است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «سیدمحمد میرمحمدی» با اشاره به برخی مواضع و اظهار نظرها در مورد برگزاری کنگره بزرگداشت فقیه خراسانی گفت: هرکاری انجام می دهیم مهم این است که هدفمند و برای پاسخ به یک نیاز باشد و البته درست انجام شود و مفید باشد، مثل این کنگره که برای معرفی فرهنگ و ویژگی های اخلاقی و منش رفتاری این عالم بزرگ به نسل امروز و جوانان است تا با این موارد آشنا شوند و انس بگیرند.
میرمحمدی با اشاره به اینکه اصلی ترین دستاورد برای کنگره باید رسیدن به هدفی مشخص باشد که بتواند تاثیر مثبتی در جامعه به خصوص نسل جوان داشته باشد عنوان کرد: اگر برگزاری این کنگره با موفقیت همراه باشد و بتواند ابعاد شخصیت مرحوم شیخ فقیه خراسانی را به جامعه و به خصوص نسل جوان معرفی کند دیگر قطعا مورد قبول همگان خواهد بود.
استاندار یزد با تاکید بر اینکه نباید مسائل فرهنگی را با سیاسی در هم آمیخت افزود: ترکیب این مسائل با یکدیگر مشکل ایجاد می‌کند و ذهن مردم را خراب می کند و دوگانگی ایجاد می کند که متاسفانه این مشکل در جناح های سیاسی هم داریم که اصل برخی مسائل نیز در جریانات سیاسی قرار می گیرد در حالیکه هیچ فایده و سودی برای مردم ندارد.
وی با بیان اینکه لطمه بزرگی از ترکیب مسائل گوناگون با موضوعات سیاسی خوردیم گفت: هرچه که بتوانیم موضوعات را از هم تفکیک کنیم و هر چیزی را سر جای خودش رسیدگی و بررسی کنیم مشکلات جامعه نیز زودتر حل خواهد شد.
میرمحمدی در پایان به تشکیل کمیته‌های تخصصی در زمینه برگزاری این کنگره تاکید کرد و خواستار هماهنگی امور و انجام با دقت کارها گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا