به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس

جشن بزرگ حامیان دکتر روحانی در طبس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ومنتخبین مردم در شورای پنجم شهر طبس برگزار شد.

در این همایش فرماندار ویژه طبس

انتخابات ایران تایید مجدد دموکراسی بود...

 تحمل مخالف مبنی توسعه طبس خواهد بود...

 معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در جشن بزرگ حامیان دکتر روحانی گفت: در نظام جمهوری اسلامی که هزینه های زیادی برای بقاء و عزت آن داده شده است؛ امروز در اوج عزت؛ لیاقت خود را به دنیا ثابت کرد و با حضور حداکثری ملت در انتخابات حماسه آفرید.

 سید مهدی طلائی مقدم ضمن تبریک پیروزی دولت تدبیر و امید، تصریح کرد: اقتدار و امنیت در پای صندوق رای به دست می آید و حضور حدود ۸۰ درصدی مردم در انتخابات امنیت کشور را تامین و تایید کرد.

 وی ضمن تجلیل از حماسه حضور ۹۴ درصدی مردم طبس در انتخابات گفت: ملت ایران به کشورهای دنیا آموخت که تامین امنیت با بمب و اسلحه و موشک میسر نمی شود و فقط با دموکراسی و حضور این امنیت، تامین گردد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان طبس افزود: انتخاب افتخارآفرین اقای روحانی بسیار خرسند کننده، ولی مسئولیت ما در حذف محرومیت ها؛ بسیار سنگین تر شد و حال که از تحمل مخالف سربلند عبور کردیم؛ نیاز داریم به حضور همه مردم برای توسعه شهرستان طبس و به طور یقین موفقیت دکتر روحانی و رییس جمهور متعلق به همه مردم ایران است.

 طلائی مقدم از همشهریان در شهرستان طبس خواست: در مسیر توسعه شهرستان طبس ما را تنها نگذارید و در همه مسائل با ما باشید تا با همدلی و همزبانی شهرستان زیبای طبس را باهم بسازیم.

 رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان طبس ضمن تبریک حماسه انتخابات و فرارسیدن سوم خرداد حماسه فتح خرمشهر گفت: از منتخبین مردم در شوراها و اعضای ستادهای تبلیغات انتخاباتی نامزدها؛ عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت، امنیت و انتظامی؛ دادگستری به طور خاص عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان در حفظ شکوه انتخابات سپاسگزارم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا