نماينده مردم مهريز و چهار شهرستان ديگر استان يزد در مجلس با اشاره به اهميت سرمايه‌گذاري در ايجاد اشتغال گفت: حمايت از سرمايه‌گذار حمايت از توسعه و اشتغال پايدار است.

محمدرضا صباغیان  در بازدید از مجتمع کشتارگاهی صنعتی شهرستان مهریز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال اظهار داشت: این شعار وظیفه دولت را در زمینه ایجاد بسترهای مناسب برای اشتغالزایی و تولید داخلی سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها در سطح استان و شهرستان مهریز مجتمع کشتارگاه صنعتی مهریز است که برای تولید و اشتغال منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است که مسؤولان ذیربط نسبت به حل موانع این پروژه با بخش خصوصی و سرمایه‌گذار همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس با بیان اینکه از ابتدای دوره نمایندگی خود همواره حوزه انتخابیه بهتر و برتر شعار بنده بوده است، افزود: این مهم با تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تحقق می‌یابد و همه باید کمک کنیم تا سرمایه‌گذار حمایت شود و آسیب نبیند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان مهریز با توجه به موقعیت مناسب و پتانسیل‌های فراوان نیازمند جذب سرمایه‌گذاران است و در این راه مسؤولان باید تسهیلات و حمایت‌هایی را برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی ارائه دهند تا بتوانیم در راه توسعه گام برداریم.

صباغیان ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذار، حمایت از توسعه و اشتغال پایدار در شهرستان مهریز به شمار می‌رود و این نکته‌ای است که باید بر روی آن به خوبی سرمایه‌گذاری کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا