تابش : باید تکلیف ثروت محصولی روشن شود

یزدفردا "محمد رضا تابش دبیر کل فراکسیون اقلیت مجلس هشتم گفت : در مورد آقای محصولی نمي توان وي را داراي شرايط لازم دانست چون هم از لحاظ سياسي وابسته به يك جريان تماميت خواه است و هم درباره مسئله ثروت وی شائبه هايی وجود دارد که تا رفع آن نمی توان پست مهمی چون وزارت کشور را به وی سپرد.
به گزارش رسیده به یزدفردا :در شرایط ویژه و حساس کشور دولت نباید انتظار داشته باشد که مجلس کورکورانه به هر گزینه ای برای کسب کرسی وزارت کشور رأی بدهد.

محمدرضا تابش دبیرکل فراکسیون اقلیت مجلس در واکنش به معرفی صادق محصولی به عنوان گزینه مورد نظر دولت با بیان این مطلب گفت: در شرایط حساس و ویژه ای که هم اکنون بر فضای سیاسی کشور حاکم است و با توجه به این که به انتخابات ریاست جمهوری نیز نزدیک می شویم ، ای کاش دولت نهم با مشورت با بزرگان و نمایندگان مجلس از هر دو فراکسیون اکثریت و اقلیت گزینه ی توانمندی را برای کسب کرسی وزارت کشور معرفی می کرد. سخنگوی فراکسیون اقلیت افزود: روال معمول ما در مجلس حفظ آرامش کشور است اما در این بین هیچ گاه نمی خواهیم حقوق مردم را تضییع کنیم . در نتیجه کورکورانه به هر گزینه ای که از طرف دولت مطرح می شود رأی اعتماد نمی دهیم. تابش افزود : به نظر من وزیر آتی کشور بايد داراي تجارب کافی و تسلط لازم بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی باشد.

چنین کسی باید تجربه حضور در این عرصه یا عرصه های مشابه را داشته باشد و همچنين از چنان سابقه مثبتي برخوردار باشد که جامعه، احزاب و گروه های سیاسی با اعتماد و اطمینان، سرنوشت انتخابات را به او بسپارند.

 نماینده ی اردکان تأیید کرد: در مورد آقای محصولی نمي توان وي را داراي اين شرايط دانست چون هم از لحاظ سياسي وابسته به يك جريان تماميت خواه است و هم درباره مسئله ثروت وی شائبه هايی وجود دارد که تا رفع شدن آن نمی توان پست مهمی چون وزارت کشور را به وی سپرد. وی در انتها ابراز امیدواری کرد: نمایندگان مجلس با هشیاری و دقت نظر کاری کنند که مانند رای اعتماد به کردان ، دوباره وقت مجلس و کشور گرفته نشود .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا