علی کریمی: اگر پولکی بودم استقلالی می شدم/مدافع استرالیایی به باشگاه پرسپولیس رفت/علی کریمی به بیانیه کی‌روش واکنش نشان داد
یزدفردا" باشگاه یونانی که خواهان مهاجم پرسپولیس بود نتوانست به شرطی که تعیین‌شده بود، عمل کند.

مهدی طارمی هفته گذشته برای پیوستن به یک تیم یونانی به توافق رسید و شرط حضور او در این تیم پرداخت 50 درصد مبلغ قراردادش تا پایان این هفته بود.

باشگاه یونانی در تماسی که با وکیل طارمی داشته اعلام کرد نمی‌تواند به این شرط عمل کند و خواهان مذاکره مجدد شد که این موضوع مورد قبول قرار نگرفت و پیش‌قرارداد امضا شده نیز لغو شد.

با این شرایط و فسخ شدن پیش‌قرارداد این مهاجم جوان، احتمال ماندن طارمی در پرسپولیس قوت گرفت. 
حالا باید دید مدیران پرسپولیس می‌توانند او را حفظ کنند یا نه.

حمله تازه کی‌روش به برانکو و قلعه نویی

 
سرمربی تیم ملی می گوید برانکو سرمربی باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس است و نباید اینگونه حرف بزند.

به گزارش خبرآنلاین؛ کی روش و برانکو رو در روی هم.پس از اینکه سرمربی پرسپولیس ادعا کرد کی روش قهرمان لیگ را تعیین می کند،سرمربی تیم ملی مثل اسپند روی آتش شد.او می گوید: «اتهام است و آنچه برای من جالب است اینکه این اتهام ها از داخل فدراسیون فوتبال مطرح شده است.»

سرمربی ایران در گفت و گو با خبرآنلاین درباره برانکو، ایفمارک و ...حرف زده است.

یک نکته جنجالی در مصاحبه برانکو وجود داشت. اینکه شما قهرمان لیگ را تعیین می کنید و تعیین می کنید چه تیمی به لیگ یک سقوط می کند.
ایشان دو اتهام وارد کرده است و چیزی که برای من جالب است اینکه او این اتهام‌ها را از داخل فدراسیون فوتبال مطرح کرده است. تمام آن صحبت‌ها نشات گرفته و با همکاری رییس ایفمارک و از درون فدراسیون بوده است. اتهام اول این است که آقای برانکو گفته من به بازیکنان اجازه ندادم که تست پزشکی بدهند. این یک اتهام بدشکل است. اتهام دوم هم این بوده است که کی‌روش تصمیم می‌گیرد کدام تیم قهرمان شود و کدام تیم سقوط کند. واقعا جالب است که یک مربی خارجی بیاید و از داخل فدراسیون فوتبال این دو اتهام را وارد کند و بعدا همه به او بگویند بسیار جنتلمن است. یک مربی از باشگاه بزرگ و بسیار خوب پرسپولیس نمی تواند اینگونه حرف بزند. برانکو در واقع با اینگونه صحبت ها به هواداران پرسپولیس توهین کرده است. 

رفتار برانکو می دانید چه شکلی است؟ او سنگی را پرتاب کرده است. حالا دستی را که با آن سنگ پرتاب کرده، به خاطر تربیتش قایم کرده و می گوید من سنگی نزده ام! رهبری تمام لطماتی که به تیم ملی ایران وارد شد، شخص برانکو است. او با مطرخ کردن اتهام های مکارانه، نادرست و کذب این کار را کرد. ولی الان فقط به خاطر اینکه او مربی باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس است، بنده باید به خاطر اتهام هایی که به بنده وارد کرده، عذرخواهی کنم. فقط به خاطر اینکه ایشان مربی پرسپولیس است؟ یعنی هر چه بخواهد می تواند بگوید؟ من هم بگویم مرسی آقای برانکو؟ بگویم که تشکر می کنم از شما که این اتهام ها را به من زدی؟ ایشان فرد اشتباهی برای اتهاماتش انتخاب کرده است. آقای برانکو نه تنها به خاطر این مصاحبه اشتباه کرده، بلکه باید عذرخواهی هم کند.

از چه کسی؟
برانکو باید از فدراسیون فوتبال از رئیس محترم آن، از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ عذرخواهی کند. اگر ایشان یک جنتلمون واقعی است باید عذرخواهی کند. الان از بعد شخصی، من مشکلی با برانکو ندارم. باید به آقای برانکو عرض کنم که خود بنده تحت فشار مختلف کار کرده ام. من اشتباهات بزرگتر از این هم مرتکیب شده ام. درک می کنم که تحت فشار این حرف ها را زده است ولی وقتی فردی اشتباه می کند باید اذعان کند. حالا اگر رسانه ها بخواهند این وسط اشتباهات ایشان را پوشش دهند کار نادرستی کرده اند. برانکو اشتباه کرد و غیر منصفانه درباره من حرف زد. کار او غیر اخلاقی و غیر حرفه ای بود، آن هم نسبت به یک همکار. بار دیگر می گویم که مشکلی با برانکو ندارم و برانکو باید از فدراسیون فوتبال عذرخواهی کند

البته صحبت هایی که برانکو کرد، به نوشته بیانیه فدراسیون باعث شد تا مربیان دیگری هم اعتراض کنند. مثلا قلعه نویی و حتی گفته اند قرار است رابطه برانکو و شما مثل رابطه تان با ژوزه سرمربی سابق پرسپولیس باشد. البته استقلال هم مثل دیگر تیم ها با مشکل روبرو می شود ولی گویا آنها حامی شما هستند و مشکلی با بردن ملی پوش ها ندارند.
ببیند صحبت هایی که قلعه نویی کرده، من را شگفت زده نمی کند. ایشان مواضع شان به سرعت باد تغییر می کند و از اینطرف به آنطرف می روند. وقتی در جلسات خصوصی با دوستان مشترک و در یک خانه بنده را می بینند، رودرو صحبت هایی می کنند و بعد که بیرون می روند، صحبت های دیگری به زبان می آورند. بحث اصلی اینجاست. 

بروید نگاه کنید به نتایج به دست آمده باشگاههای ایران در آسیا. شما به آمار به دست آمده تیم ها و عملکرد انفرادی بازیکنان ما توجه کنید. بنده قبل از اینکه حرف بزنم، همه چیز را مکتوب تحویل می دهم ولی این افراد قبل از این که برنامه بدهند، حرف می زنند! قبل از اولین بازی رسمی بنده با ایران مقابل مالدیو، ما اردوی 28 روزه برای تیم ملی ایران داشتیم. این برنامه برای تیم ملی ایران بود. متاسفانه آقای قلعه نویی فراموش کرده زمانیکه می خواستیم با تیم ملی اردو تشکیل دهیم، ایشان تیم ملی را بایکوت کرد و بازیکنانش را نداد.

قلعه نویی فراموش کرده که تنها در یک کشور جهان، لیگ را به خاطر حضور یک تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تعطیل می کنند. به خاطر تیم آقای قلعه نویی لیگ ایران را تعطیل کردند. در آن زمان چه تیمی بیشتر از همه از تعطیلی ضرر دید؟ من به شما می‌گویم، پرسپولیس. نکاتی که می گویم خیلی ساده است. بنده سرمربی تیم ملی هستم. وظیفه دارم بهترین راهکار را برای حفظ منافع تیم ملی ارایه بدهم. اگر کسی موافق نیستد، با احترام بگوید نه. 

چرا توهین و بی احترامی می کنند؟ این قابل قبول نیست. خیلی حرف من ساده است. اگر برنامه بدهم فدراسیون و سازمان لیگ و باشگاههای می توانند بگویند نه. توهین برای چه؟ من یک ماه قبل به رئیس فدراسیون فوتبال گفتم که اجازه بدهید بروم ولی نمی دانم چرا نگذاشتند. نتیجه این است که حالا من آدم بده شدم و آنها که به من توهین کرده اند، آدم خوبه. بسیار بد است که بعضی رسانه ها دوست دارند حقایق را پنهان کنند.
 

واکنش برانکو به خواسته کی‌روش برای عذرخواهی

 
سرمربی پرسپولیس می‌گوید که از شرایط تیمش راضی است و به همراه طاهری تلاش می‌کند بهترین تیم را برای فصل بعد آماده کند.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) پرسپولیس با ابراز رضایت از تمرین‌های تیمش گفت: خیلی مهم است که شرایطی را فراهم کنیم که در آن کارها خوب پیش برود و جلوی این همه هوادار که با حضورشان به تیم عشق می‌دهند، عملکرد خوبی داشته باشیم. آن‌ها باید بدانند که من و طاهری تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که تیم بهتری را تشکیل دهیم. البته همیشه نمی‌شود همه چیز باب میل ما باشد.

او درباره شرایط بازیکنانش هم گفت: دیروز نوراللهی از ناحیه مچ پا مصدوم شد. وحید امیری هم صبح اینجا بود اما چون بیمار بود، به او استراحت دادیم تا بازیکنان دیگر مریض نشوند. همین طور شنیده‌ام که آنتونی گولچ قراردادش را با باشگاه امضا کرده و همه چیز خوب پیش می‌رود.

برانکو درباره غیبت رامین رضاییان در تمرین‌های تیمش هم گفت: واقعا نمی‌دانم چه شده که سر تمرین نمی‌آید. ما صددرصد او را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی می‌کنیم. تا جایی که می‌دانم رضاییان با ما قرارداد دارد و بازیکن ماست.

در ادامه خبرنگاری از برانکو درباره خواسته کی‌روش از او برای عذرخواهی از مردم سوال کرد. سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: دیروز حرفم را زدم. من در محیطی تربیت شده‌ام که در آن احترام به دیگران، تفاهم و تحمل ارزش محسوب می‌شود. من کار خودم را می‌کنم. حداکثر توانم را می‌گذارم تا باشگاهم موفق شود و برای همین هم پول می‌گیرم.

او افزود: من آمده‌ام که کار کنم و برای بالاتر رفتن سطح باشگاه پرسپولیس کمک کنم. من برای تیمی کار می‌کنم که این همه هوادار دارد و تلاشم برای موفقیت آن است. اگر کسی مشکلی دارد، برود مشکلش را حل کند.

در ادامه بار دیگر خبرنگاری خواست تا درباره اختلاف برانکو و کی‌روش سوال کند که سرمربی سرخ‌پوشان گفت: جوابم  را شنیدید. اگر درباره مسائل فنی و بازیکنان پرسپولیس سوالی دارید بپرسید.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره حمایت علی پروین، علی کریمی و خداداد عزیزی پرسیده بود، گفت: هنوز که هنوز است گل خداداد عزیزی به استرالیا را به یاد دارم. درباره علی پروین هم که نباید حرفی زد. مقابل افرادی مثل پروین و کریمی باید خبردار ایستاد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید پرسپولیس در کدام خط ضعیف‌تر است گفت: باید جای خالی را پیدا کنیم. به عنوان مثال در بخش دفاعی باید تعداد بازیکنان‌مان را زیادتر کنیم.

برانکو در ادامه درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از نبود یک مهاجم در تیمش گفت: چرا می‌گویند ما مهاجم نداریم؟ پست وحید امیری در نفت چه بود؟ او برابر ما در چه پستی بازی کرد؟ او یک مهاجم است که توانایی بازی در جناح چپ را هم دارد.

او در ادامه کیفیت بازیکنان جذب شده تیمش را خوب توصیف کرد و درباره چرخش بازیکنانی نظیر کاوه رضایی از پرسپولیس به استقلال گفت: آن‌ها خودشان تصمیم گرفتند در محیط دیگری بازی کنند. این ساده نیست که ما مهاجم دیگری بخریم. ما بازیکنانی را می‌خواهیم که باکیفیت باشند و با تمام وجود برای ما بازی کنند. هرگاه تشخیص بدهیم که بازیکنی خوب است، آن را جذب می‌کنیم.

برانکو درباره آنتونی گولچ که احتمالا به پرسپولیس می‌پیوندد نیز گفت: می‌دانم که او در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ مولداوی بازی کرده است. او برای قهرمانی آموزش داده شده است. او هم در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و هم در مولداوی به قهرمانی رسیده است. گولچ می‌تواند در دو پست بازی کند.
 
 
علی کریمی: اگر پولکی بودم استقلالی می شدم
 
علی کریمی هیچگاه منکر قرارداد بستنش با استقلال نشده ولی می گوید چون پرسپولیسی بوده به این تیم نرفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی کریمی درباره قرارداد داخلی اش با استقلال گفت: متأسفانه در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي برخي آدم‌ها نوشته‌اند من با استقلال تهران قرارداد داخلي بستم و بعد به خاطر پول رفتم پرسپوليس!

خدمت اين افراد مي‌خواهم بگويم كامران منزوي شاهد زنده است. او آن زمان قائم‌مقام باشگاه استقلال تهران بود و مي‌تواند شهادت بدهد قرارداد داخلي من با استقلال تهران 5 ميليون تومان بود در حالي كه سال 76 از پرسپوليس 2.5 ميليون تومان گرفتم. امير عابديني هم شاهد است. خدا را شكر كه همه اين آدم‌ها زنده هستند و مي‌توانند شهادت بدهند. اگر پولكي بودم نصف پول استقلال را از پرسپوليس نمي‌گرفتم. من از اول پرسپوليسي بودم و به همين خاطر هم قيد قرارداد 5 ميليون توماني استقلال را زدم. پس بهتر است اين آدم‌هاي بيكار بي‌خود شلوغ نكنند و حرف بي‌مورد نزنند چون هم كامران منزوي زنده است و هم امير عابديني.

کریمی نسبت به مذاکرات کاوه رضایی با پرسپولیس و انتقالش به استقلال گفت: بحث من كاوه رضايي نيست. زندگي ورزشي هر بازيكني دست خودش است. هر تصميمي هم بگيرد صلاح كارش بوده و بايد احترام گذاشت. روي صحبت من با باشگاه پرسپوليس است. باشگاه پرسپوليس بايد با حواس جمع‌تري براي فصل نقل‌وانتقالات برنامه‌ريزي مي‌كرد. به نظرم نبايد مذاكرات پرسپوليس با بازيكنان مختلف رسانه‌اي مي‌شد يا حداقل پس از رسانه‌اي شدن حداكثر تلاش را مي‌كردند تا آن بازيكن را جذب كنند.
مدافع استرالیایی به باشگاه پرسپولیس رفت
 
 مدافع استرالیایی وارد دفتر باشگاه پرسپولیس شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ آنتونی کولیج مدافع استرالیایی که پرسپولیسی ها به دنبال جذب او بودند، امروز همراه با مدیر برنامه هایش به باشگاه پرسپولیس رفت. قرار است او و سرخپوشان مذاکرات نهایی را انجام دهند. پرسپولیسی ها باید حتما در دفاع بازیکن درجه یک جذب کنند و به دلیل وجود نداشتن بازیکن درجه یکی که آزاد باشد، مجبور شده اند به سراغ گزینه های خارجی بروند.
پروین: حق با برانکو است

 
علی پروین درباره جدال رسانه‌ای بین‌ کارلوس کی‌روش و برانکو حق را به سرمربی پرسپولیس داده و می‌گوید فدراسیون هم باید حق را به باشگاه‌ها بدهد.

به گزارش فارس، در روزهای اخیر اختلاف کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران با برانکو سرمربی تیم پرسپولیس حواشی زیادی را در فوتبال ایران به وجود آورده است تا جایی که همه نگاه‌ها به این است که چه کسی حق را می‌گوید. کارشناسان و برخی از قدیمی‌های فوتبال کشورمان اظهارنظرهای مختلفی در این باره داشتند.

علی پروین کاپیتان اسبق تیم ملی و سرمربی سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با فارس راجع به این مشکل به وجود آمده گفت‌وگویی را انجام داد که در زیر مصاحبه وی را می‌خوانید:

از اختلاف کارلوس کی‌روش با برانکو خبر دارید؟
بله، متأسفانه شرایطی به وجود آمده که در فوتبال کشور این مسئله حاشیه‌ساز شده است. برانکو بازیکنان ملی‌پوش را می‌خواهد و کی‌روش اعلام کرده که آنها باید استراحت کنند و در اختیار تیم ملی باشند.

حق با کدام است؟

حق کاملا با برانکو است. چرا که او مربی تیم باشگاهی است و از اولویت‌های کار این است که با همه نفراتش کارش را در باشگاه شروع کند. باشگاه‌ها 30 یا 40 میلیارد هزینه می‌کنند پس برای چه این کار را انجام می‌دهند؟ آنها این مبلغ‌ها را پرداخت می‌کنند و بازیکن می‌گیرند تا با همه نفرات کارشان را آغاز کنند. یک مربی برای آنکه بتواند تیم قدرتمندی را داشته باشد باید با همه نفراتش کار بدنسازی و برنامه‌ریزی فنی‌اش را آغاز کند.

این روال از قدیم وجود داشته؟
بله، همیشه عرف است که با مربیان باشگاه‌ها پس از آنکه لیگ تمام می‌شود 10 الی 15 روز به بازیکنان استراحت داده و سپس در آستانه شروع لیگ جدید با همه نفرات کارشان را آغاز می‌کنند و به همین دلیل است که قویا تأکید می‌کنم که حق با برانکو است.

آقای پروین خبر دارید که برخی از ملی‌پوشان به دلیل دستور کی‌روش در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کردند؟
متأسفانه این کار خوبی نیست و به نظرم آنها اشتباه کردند. بازیکنان ملی‌پوشان از چه کسی پول می گیرند؟ از تیم ملی یا از باشگاه‌ها؟

از باشگاه‌ها.
پس چرا نباید در تمرینات تیم‌شان شرکت داشته باشند؟

پس تیم ملی که در اولویت است داستانش چه می شود؟
بله، تیم ملی در اولویت فوتبال هر کشور قرار دارد اما فراموش نکنید که تیم‌های ملی قدرتمند هستند که بازیکنان و نفرات آماده و سرحالی در باشگاه‌ها داشته باشند. وقتی پرسپولیس قوی باشد راحت‌تر می‌تواند به تیم ملی بازیکنان سرحال و قبراق بدهد.

نقش فدراسیون چه خواهد بود؟
به نظر من فدراسیون هم بدون ملاحظه‌کاری باید حق را به برانکو و باشگاه‌ها بدهد. آنها تا 40 میلیارد هزینه می‌کنند و اگر قرار باشد که ستاره‌های خود را نداشته باشند این هزینه‌ها به چه دردی می‌خورد.

بدون ملی‌پوش می‌توان برای لیگ آماده شد؟

خیر، شما ببینید پرسپولیس الان تا هفت بازیکن ملی‌پوش دارد. بدون این هفت بازیکن پرسپولیس چگونه می‌تواند وارد اردو شود و تمریناتش را زیر نظر برانکو پیگیری کند؟ مگر می‌شود؟ به نظر من این کار شدنی نیست.

نظرتان درباره یارگیری پرسپولیس برای فصل جاری چیست؟
به نظر من در یارگیری عملکرد خوبی داشته است و موفق بوده است. علاوه بر پرسپولیس تیم‌های استقلال، تراکتورسازی و سپاهان نیز نفرات خوبی را جذب کردند.

پیش‌بینی‌تان از لیگ شانزدهم چیست؟
بیشتر تیم‌ها در یارگیری عملکرد خوبی داشتند و به همین دلیل من احساس می کنم که رقابت خوبی را در لیگ شاهد خواهیم بود.

اما خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس در چند پست به بازیکن نیاز دارد. نظر شما چیست؟
من چنین نظری ندارم. فراموش نکنید که ترافیک بازیکن در پست‌ها نمی‌تواند کمک‌حال تیم پرسپولیس باشد. طبق تجربه‌ام که سال‌ها روی نیمکت مربیگری داشته‌ام باید اعتراف کنم که همیشه یک تیم فوتبال از روی نیمکتش لطمه می‌خورد. وقتی تعداد بازیکنان زیاد باشد غرها و نق‌نق‌ها از همین جا شروع می شود و تیم لطمه می‌بیند و الان پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن دارد.

وضعیت استقلال با منصوریان را چطور ارزیابی می‌کنید؟
خب منصوریان در چند سال گذشته عملکرد خوبی داشته و موفق بوده است. امیدوارم امسال نیز کارنامه خوبی از خود بر جای بگذارد.

به نظر می رسد به استقلال نیز خوشبین هستید؟
یک موضوع را نباید فراموش کنیم. هر زمان که استقلال و پرسپولیس قوی باشند ما شاهد لیگ قدرتمند و تیم ملی قدرتمندی خواهیم بود.اگر این دو تیم قوی باشند تیم ملی هم شرایط ایده‌آلی خواهد داشت.

صحبتی با هواداران پرسپولیس دارید؟
بله از آنها می‌خواهم مثل فصل گذشته که تا‌ آخرین لحظه تیم‌شان را حمایت کردند امسال نیز حامی پرسپولیس باشند.

به عنوان یکی از قدیمی‌های پرسپولیس امسال لیگ برای این تیم مهم خواهد بود یا آسیا؟
به نظر من امسال باید پرسپولیس اولویت اولش را روی آسیا بگذارد بعد به قهرمانی در لیگ فکر کند. این تیم نفرات خوبی دارد که می‌تواند امسال در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

علی کریمی به بیانیه کی‌روش واکنش نشان داد

 
کی‌روش که همواره در چند سال اخیر با همراه کردن افکار عمومی، حرف خود را در فوتبال ایران پیش برده است، حالا گویا بخش زیادی از این نظرات مثبت را به واسطه جبهه‌گیری کریمی و برانکو از دست خواهد داد.

به گزارش ایلنا، بعد از چند روز پرحاشیه و اعتراض‌های فراوان برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس به برنامه‌ریزی اردوهای تیم ملی که اجازه حضور بازیکنان ملی‌پوش در تمرینات تیم‌های باشگاهی را نمی‌داد. با تصمیم کارلوس کی‌روش و فدارسیون فوتبال دو سفر تیم ملی به ارمنستان و اتریش لغو شد تا برنده این جنجال پر سروصدا برانکو باشد.

البته کی‌روش که ثابت کرده است هیچ‌وقت اعتراض‌ها را بی‌جواب نمی‌گذارد، این بار هم ابتدا با صدور یک بیانیه تند و سپس در یک کنفرانس خبری به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد و با انتقاد شدید از مخالفان خود، از جمله برانکو و امیر قلعه‌نویی، آنها را مقصران اصلی شکست‌های احتمالی تیم ملی در مسابقات انتخابی جام‌جهانی دانست و گفت این دو باید در قبال نتایج بد تیم ملی در آینده پاسخگو باشند.

اگرچه صحبت‌های مرد پرتغالی همیشه عصبانی، از طرف برانکو بی‌جواب گذاشته نشد و سرمربی سرخپوشان تا جایی که به گفته خودش تربیتش اجازه می‌داد در این مورد پاسخگو بود، اما در این میان علی کریمی بازیکن محبوب هواداران پرسپولیس که پیش از این هم در این موضوع از برانکو حمایت کرده و حق را به او داده بود، در تازه‌ترین اظهارات خود از کی‌روش خواسته است که جرات داشته باشد و از مخالفان خود نام ببرد. کریمی همچنین به سرمربی تیم ملی توصیه کرده است که زیاد رویاپرداز نباشد و مواظب باشد به دلیل رویاپردازی سرش گیج نرود.

کریمی خودش سابقه یک همکاری کوتاه مدت را با کی‌روش دارد، همکاری که البته به دلیل اخلاق خاص کریمی و اعتراض‌های او به برخی اتفاقات حاشیه‌ای تیم ملی به شکلی نامناسب و یک طرفه تمام شد تا بعد از آن رابطه کی‌روش و کریمی تبدیل به آتش زیرخاکستر شود.

حالا باتوجه به صحبت‌های تند کی‌روش در مورد برانکو و واکنش مرد محبوب هوادارن پرسپولیس یعنی علی کریمی به رفتار کی‌روش و جانبداری او از سرمربی سرخپوشان، به نظر می‌رسد باید منتظر روزهای سختی برای سرمربی تیم ملی بود. کی‌روش که همواره در چند سال اخیر با همراه کردن افکار عمومی، حرف خود را در فوتبال ایران پیش برده است، حالا گویا بخش زیادی از این نظرات مثبت را به واسطه جبهه‌گیری کریمی و برانکو از دست خواهد داد.
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا