یزدفردا"هم‌زمان با اولین روز دهه مبارک فجر و سفر استاندار یزد به شهرستان میبد، ساختمان شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اين شهرستان افتتاح شد.

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "روز دوشنبه 12 بهمن‌ماه، استاندار یزد، آیین افتتاح ساختمان شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان میبد با حضور استاندار یزد، مدیرکل حوزه استاندار، فرماندار میبد، مشاور اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استاندار، مدیرکل کانون پرورش فکری استان و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.
استاندار یزد در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) بابیان اینکه پرورش فکر کودکان و نوجوانان یکی از اساسی‌ترین اقدامات لازم در عرصه آموزش است تأکید کرد: درصورتی‌که خشت اول را محکم بنا کنیم در آینده کودکان و نوجوانانی خواهیم داشت که ازنظر فکر و اندیشه در مراتب بالا قرار می گیرند.
«سید محمد میرمحمدی» افزود: یکی از بهترین سال‌ها برای آموزش، سنین کودکی و نوجوانی است و باید تلاش کنیم تا از این مقطع حساس به نحو احسنت برای آموزش‌های لازم به آنان استفاده کنیم.
استاندار یزد بابیان اینکه اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صرفاً گفتاری تئوری نیست اظهار داشت: ضرورت دارد گفتار و رفتاری هماهنگ داشته باشیم تا کودکان و نوجوانان آنچه در گفتار ما شنیده‌اند در رفتار ما نیز آن را مشاهده کنند.
وی ادامه داد: کودکان و نوجوان در نقشی که ایفا می‌کنند رشد می‌یابند و ضروری است برای رسیدن به این منظور آموزش‌های علمی و عملی لازم را فراگیرند.
میرمحمدی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از خیرین، به‌ویژه خیرین آموزشی تصریح کرد: 82 درصد مدارس شهرستان میبد خیر ساز است که نشان دهند دست بالای خیرین و نقش والای آنان در این شهرستان است.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان در پایان گفت: مکتب‌خانه‌ای که درگذشته کودکان و نوجوانان را با کلام خدا آشنا کرده است، امروز با شرایط جدید و ابزارهای آموزشی نوین احیاشده است تا همچنان ابزاری برای ارتقا فکر و اندیشه کودکان و نوجوان این شهرستان باشد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا