یزدفردا " اولين گردهمايي مديران تربيت بدني دانشگاه هاي استان يزد با حضور اميد ستوده نيا رئيس هیات ورزشی دانشگاه های استان، محمد رضا ساده از دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي ، فرزاد فيضي پور از دانشگاه يزد ، عين اله موركيان از دانشگاه پيام نور يزد و فرهاد فرزان مقدم از دانشگاه علمي وكاربردي و ديگر مسئولين در هتل والي يزد برگزار شد .

به گزارش  پایگاه خبری یزدفردا " اميد ستوده نيا رئيس تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد  ضمن خوش آمد گويي و خير مقدم مدعوين حاضر در جلسه ، مراحل مربوط به انتخابات فدراسيون را مطرح و در خصوص چگونگي انجام مسابقات نكاتي را بيان نمودند كه بايد منتظر برگزاري انتخابات و گردهمايي مربوطه بود تا رشته هاي قابل انجام مصوب و اعلام شود .

ستوده نيا افزود : در اين جلسه قرار شد يك همايش دوچرخه سواري در ايام دهه فجر با عنوان " ايراني كالاي ايراني بخر" از يزد تا تهران با حضور و حمايت برند هاي صنفي استان به عنوان پشتيبان مالي اجرا شود .

وی در ادامه در خصوص توانايي استان در برگزاري مسابقات با توجه به امكانات و توانايي بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد بعد از زمان دريافت جدول زمان بندي مسابقات تصميم گيري شود .

ستوده نیا تصریح کرد : در آینده نزدیک يك همايش كوير نوردي و كوه نوردي براي اعضاي هيات رئيسه و كادر تربيت بدني دانشگاه هاي استان برگزار خواهد شد .

در پايان ضمن تشكر و قدر داني از آقاي ساده به عنوان رئيس قبلي هيات ورزشي دانشگاه هاي استان هديه ايي به رسم ياد بود از طرف آقاي ستوده نيا رئيس هيات ورزشي دانشگاه هاي استان یزد به ايشان تقديم شد .

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا