بیرجند - یزد فردا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برای رفاه حال زائران حرم رضوی از مشهد مقدس و تسریع در تردد خودروها، فردا(روزشنبه) از ساعت 14 تا 22 به مدت هشت ساعت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور بیرجند- قاین و بالعکس ممنوع است.

 سرهنگ حسین رضایی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار یزد فردا، افزود: با بازگشت زائران از مشهد محدودیت ترافیکی برای کامیون ها و تریلی ها به جز حامل سوخت و مواد غذایی فاسد شدنی در محور مذکور اجرا می شود.
وی از رانندگان وسایل نقلیه سنگین خواست در این ارتباط همکاری لازم را با پلیس راه استان داشته باشند تا شاهد ترافیک بدون حادثه در خراسان جنوبی باشیم.
وی با بیان اینکه روزشنبه ترافیک در بیشتر محورهای استان سنگین و نیمه سنگین است گفت: بیشترین حجم تردد خودروها مربوط به محورهای بیرجند- قاین، دیهوک، طبس و فردوس خواهد بود.
رئیس پلیس راه استان به رانندگان توصیه کرد که در موقع رانندگی با صبر و حوصله از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند و در صورت ترافیک سنگین همکاری لازم را با پلیس راه و کارکنان راهداری در محورهای استان داشته باشند.
رضایی با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در جاده های ورودی و خروجی استان نسبتا روان است، افزود: هم اکنون مشکل خاصی در جاده های استان وجود ندارد و وضعیت جوی نیز مناسب است.
خراسان جنوبی از نظر ارتباطی نقش کلیدی در کریدور شرق و شمال به جنوب و برقراری ارتباط با افغانستان دارد.
این استان محل تردد تعدادی از زائران استان های بوشهر، فارس، هرمزگان، یزد، کرمان، اصفهان ، سمنان، سیستان و بلوچستان به مشهد مقدس است.ایرنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا