با توجه به نزديكي آخرين روزهاي انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۴، همایش آشنایی با رشته‌های دانشگاهی با حضور جمعی از دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور ۹۴ به همراه والدينشان، روز پنج شنبه مردادماه جاری در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علم و هنر، عباسعلي سلطاني مسئول برگزاري اين همايش در مصاحبه‌اي اظهار كرد: با توجه به فرارسيدن انتخاب رشته‌ي نهايي داوطلبان كنكوري و لزوم هدايت آنان به سوي انتخاب صحيح و كاهش سردرگمي‌هاي اين عزيزان در بحث ماهيت رشته هاي دانشگاهي، دانشگاه علم و هنر تصميم به برگزاري همايش معرفي رشته‌هاي دانشگاهي گرفت.

وي افزود: در اين همايش كه روز پنج شنبه مورخ 8 مرداد از ساعت 9 الي 13 در محل دانشگاه علم و هنر برگزار شد، مديران گروه اين دانشگاه و دانشجويان نخبه‌ي اين رشته‌ها به مشاوره و معرفي رشته‌هاي مورد تخصص خود پرداخته و شرايط، ضوابط و توانمندي‌هاي مورد نياز براي ورود به اين رشته ها را به صورت گردهمايي و در محيط صميمي به داوطلبان كنكور و والدين محترمشان توضيح و شرح دادند.

سلطاني يادآور شد: در اين جلسه كه براي اولين بار در دانشگاه علم و هنر با استقبال چشمگير مراجعين برگزار شد،  مديران گروه علاوه بر توضيح دادن جامع و كامل در مورد رشته‌ها عوامل موفقیت افراد در رشته هاي مختلف دانشگاهي را: هدفمندی، اراده، اعتماد به نفس، پشتکار و از همه مهم تر یاد خدا دانستند و بر لزوم انتخاب اصلح بر مباني علاقه تاكيد كردند.

مدير روابط عمومي دانشگاه علم و هنر در پايان از تمامي مديران و اعضاي هيات علمي اين دانشگاه كه در برگزاري هرچه بهتر اين همايش نقش داشتند تشكر كرد و همچنين براي داوطلبان كنكوري آرزوي موفقيت و كاميابي در تمام مراحل زندگي نمود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا