سید حسین دشتی مدیركل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری  یزد در بازدید از کارخانه در حال ساخت کاشی نگار سرام مهریز، در جریان آخرین وضعیت ساخت این مجموعه صنعتی قرار گرفت و در دیدار با مدیران این واحد صنعتی، قول مساعد خود را برای حمایت وهمکاری در جهت حل مشکلات ساخت این کارخانه اعلام کرد.

دشتی با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و بخش غیردولتی، عنوان کرد: شهرستان مهریز هم اکنون از نظر ظرفیت های سرمایه گذاری و نیز همراهی مسوولان برای جلب سرمایه گذاری از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است.

وی با بیان این که دولت با حداکثر توان از سرمایه‌گذاری در شهرستانها همانند مهریز در بخش صنعت حمایت می‌کند، یادآور شد: بخش‌های مرتبط با امور سرمایه‌گذاری در استانداری یزد نیز تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا سرمایه‌گذاران را تشویق به حضور در بخش‌های صنعت این استان و رفع مشکلات انان کنند.

"امیر حسین علیزاده" مدیر عامل  کاشی نگار سرام مهریز نیز ضمن بیان مشکلات موجود گفت: این مجموعه صنعتی در 150 هزار متر مربع و سالن 32 هزار متر با 3 خط تولید کاشی کف در حال ساخت است و تاکنون بیش از 80 میلیارد ریال در این مجموعه هزینه شده است.

وی با اشاره به پیشرفت 40 درصدی این واحد تولیدی گفت: این مجموعه اولین مجموعه صنعت کاشی است که در زمینه صنعت سبز به دلیل مدرن بودن دستگاه‎‎های آن احداث می‏‏شود و از لحاظ الودگی زیست محیطی در حد کم است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا