مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بر اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی برای جوانان اشاره کرد و گفت: اعضاء عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان باید در این راستا با تشکیل کارگروه های تخصصی نسبت به این مهم گام های موثری بردارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسعود شریعتی در چهل و یکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با موضوع فضای مجازی و جوانان به ریاست سید محمد میرمحمدی استاندار و با حضور " رستمی" مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور جوانان و دیگر اعضاء ستاد در سالن زنده یاد حمیدیا برگزار شد،گفت: ما درصدد این هستیم با توجه به اهمیت فضای مجازی کلیه مسئولین عضو این ستاد با اطلاعات کامل برای جوانان تصمیم گیری نمایند که از مشاور وزیر در حوزه جوانان و مسئول کمیته فضای مجازی جوانان وزارت ورزش و جوانان دعوت به عمل آوردیم که تشریح مسائل نمایند.

وی ادامه داد:  امروزه با توجه به اهمیت فضاهای مجازی و آسیب‌های احتمالی این فضاها برای جوانان، مدیریت و کنترل، همچنین شناسایی آسیب‌های این بخش بر عهده مسئولان حوزه جوانان است.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد اظهار داشت: با توجه به تهدیدهای فضاهای مجازی برای جوانان باید یک برنامه جامع در تولید محتوا داشته باشیم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی با مهندسی کامل در حوزه فضای مجازی به خصوص استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی ، می تواند بخش عظیمی از مشکلات را حل و فصل نماید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا