مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در سفر به بخش عقدا شهرستان اردکان از اماکن ورزشی این شهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد روز سه شنبه 18 آذرماه به همراه سعید شریفی فرد رئیس گروه نظات فنی بر اماکن ورزشی به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش عقدا به این شهر سفر کرد و از نزدیک در جریان وضعیت ورزش این شهر قرار گرفت.

وی در سفر یکروزه خود به بخش عقدا از اماکن و مجموعه های ورزشی بازدید و خواستار توسعه زیر ساخت ها و همچنین توسعه رشته های مختلف ورزشی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه در نشستی که ابوالفضل کارگر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان ، ناصر پایدار بخشدار عقدا و دیگر مسئولین این شهر حضور داشتند ، گفت: عقدا پتانسیل بالایی در ورزش دارد و لذا باید از این پتانسیل به خوبی استفاده شود و رشته های مختلف ورزشی گسترش پیدا کند.

شریعتی اظهار داشت: ورزش های همگانی و روستایی نیز در این بخش بیش از پیش باید توسعه پیدا کند و عموم مردم به فعالیت های ورزشی ترغیب شوند.

در ادامه این نشست بخشدار و اعضاء شورای شهر بخش عقدا به بیان مسائل و مشکلات خود در زمینه ورزش بیان و مدیرکل ورزش و جوانان استان قول مساعد جهت رفع مسائل ئ مشکلات را داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا