مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: بخش زارچ پتانسیل بالایی در توسعه ورزش در رشته های مختلف دارد.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد روز سه شنبه 18 آذرماه در نشست با روسای هیئت های ورزشی بخش زارچ که با حضور عباس الوانساز رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ، محمدحسن زارع رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی و سعید شریفی فرد رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، ابوالفضل خوشنویس بخشدار زارچ و محمدمهدی متوسل رئیس اداره ورزش و جوانان بخش زارچ برگزار شد، گفت: رشد و تعالی ورزش استان در گرو تلاش ، همدلی و یکپارچگی هیئت های ورزشی و ورزشکاران است و همه باید برای رشد ورزش و درخشش جوانان یزدی در میادین مختلف ورزشی برنامه ریزی و تلاش کنیم.

وی افزود: هیئت های ورزشی باید با برنامه ریزی منظم و کارشناسی شده اهداف خود را تعیین و در راستای اهداف تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه خیرین باید برای توسعه زیرساختهای ورزشی کمک کنند اظهار داشت: سرمایه گذاری در بخش ورزش، حتی با هدف بازگشت سود مالی، خود نوعی فعالیت خیر به حساب می آید زیرا انجام این کار موجب ترویج فرهنگ ورزش کردن و توسعه سلامت در جوانان خواهد شد.

شریعتی ادامه داد: در بحث توسعه رشته های مختلف ورزشی هم باید با برگزاری جلسات کارشناسی یک برنامه ریزی مدون طراحی و اجرا شود .

وی اضافه کرد: یکی از راههای توسعه ورزش، همگانی کردن آن است که در این زمینه باید به گونه ای عمل کرد تا خانواده ها درگیر ورزش شوند چرا که اگر ورزش در سبد خانواده ها قرار بگیرد ورزش توسعه خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر اینکه هزینه در ورزش بسیاری از هزینه کردها در بیماری را کاهش خواهد داد ، بیان داشت: ورزش سلامت افراد جامعه را تضمین می کند و با توسعه ورزش جامعه ای پویا و بانشاط خواهیم داشت.

شریعتی در پایان گفت: با توجه به کمبودها و اعتبارات باید از کمترین امکانات بیشترین بهره را برد و در مسیر توسعه ورزش تلاش کرد.

در پایان این نشست روسای هیئت های ورزشی بخش زارچ به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا