مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بر تسریع در تکمیل پروژه های ورزشی بخش زارچ تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد روز سه شنبه 18 آذرماه به همراه عباس الوانساز رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ، محمدحسن زارع رئیس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی و سعید شریفی فرد رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در سفر به بخش زارچ از اماکن ورزشی بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید که محمدمهدی متوسل رئیس اداره ورزش و جوانان و تعدادی از مسئولین هیئت های ورزش این شهرستان نیز حضور داشتند، گفت: بخش زارچ در رشته های مختلف ورزشی پتانسیل بالایی دارد که با توسعه زیر ساخت ها در بحث قهرمان پروری نیز موفق تر از گذشته عمل خواهند کرد به طوری که زیرساخت ها لازمه توسعه ورزش است و پروژه های در دست ساخت هرچه زودتر باید به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره اینکه کمبود اعتبارات موجب شده تا ساخت پروژه ها با کندی پیش برود اظهار داشت: خیرین می توانند کمک یار خوبی به ورزش این شهر باشند و با کمک خیرین می توانیم پروژه های ورزشی نیمه تمام را هرچه زودتر به اتمام برسانیم.

شریعتی افزود: با فراهم نمودن زیر ساخت ها رشته های مختلف ورزشی به سرعت گسترش یافته و جوانان به سمت ورزش سوق داده می شوند و با فراگیر شدن فعالیت های ورزشی بسیاری از معضلات نیز کمتر می شود.

وی تصریح کرد: تمام تلاشمان این است تا بتوانیم پروژهای ورزشی نیمه تمام را هرچه زودتر اتمام و مورد بهره برداری قرار بگیرد و در اختیار جوانان و ورزشکاران قرار دهیم تا بتوانیم شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا