یزدفردا" فرمانده انتظامي استان يزد، از دستگيري اعضاي باند چهار نفره سرقت و اعتراف سارقان به 10 ميليارد و 400 ميليون ريال سرقت از منازل شهر يزد خبر داد.

 سرهنگ "ايرج كاكاوند" در تشريح اين خبر گفت: با توجه به سرقت هاي متعدد منازل به صورت توپي زني در سطح شهر يزد، كارگروه مبارزه با سرقت پليس آگاهي از كارآگاهان زبده و باتجربه تشكيل شد و پيگيري موضوع اين پرونده به صورت ويژه در دست اقدام قرار گرفت.

وي ادامه داد: كارآگاهان پليس با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي و مطالعه پرونده هاي سرقت و همچنين بررسي صحنه هاي سرقت و تجزيه و تحليل لازم توانستند يكي از سارقان اين پرونده را شناسايي و پس از انجام تعقيب و مراقبت وي را در مخفيگاهش دستگير كنند.

كاكاوند افزود: متهم در ابتدا و در بازجويي هاي انجام شده منكر هر گونه سرقتي شد وليكن با درايت و تيزهوشي ماموران و تلاش و وقت گذاري كارآگاهان پليس، به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت  10 ميليارد و 400 ميليون ريال اموال منازل شهروندان با همكاري برادر و دو تن ديگر از همدستانش اعتراف كرد.

رئيس پليس استان يزد ضمن اشاره به انجام هماهنگي قضايي جهت دستگيري همدستان اين متهم خاطر نشان كرد: ماموران پليس با انجام نيابت قضايي سه تن ديگر از اعضاي اين باند سرقت را در استان هاي غربي كشور شناسايي و دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان ضمن تاكيد به اعتراف سارقان به 57 فقره سرقت منزل در سطح شهر يزد يادآور شد: با تلاش ماموران دايره يكم مبارزه با سرقت پليس آگاهي تمامي مالباختگان شناسايي شده اند و مقادير بسياري از اموال مسروقه كشف شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا