فرماندار جديد بافق معرفي شد

یزدفردا :ذبيح ا... خواجه اي بعنوان فرماندار جديد بافق معرفي و از خدمات حسين تفكري فرماندار سابق بافق قدرداني شد.
به گزارش یزدفردا :استاندار يزد در جلسه معارفه فرماندار جديد شهرستان بافق با بيان نمونه هايي از شعارهاي مردم در جريان تظاهرات عليه حكومت ديكتاتوري پهلوي نقش رهبري امام (ره) را بسيار مهم خواند و گفت : نيت امام خميني(ره) انجام تكليف الهي و كسب رضاي خداوند بود.

محمد رضا فلاح زاده گفت : انقلاب اسلامي دستاوردهاي فراواني براي ما داشته است و در عرصه عمراني پيشرفت هاي قابل توجهي صورت گرفته است. استاندار يزد افزود : در حال حاضر كشور ما از لحاظ سد سازي رتبه سوم جهان را دارد و تعداد 83 سد در دست ساخت مي باشد و تونلهاي 60 الي 70 كيلومتري ظرف مدت 2 سال توسط برادران بسيجي و سپاهي با پيشرفته ترين دستگاه هاي حفاري به اتمام رسيد. بافق

وي اضافه كرد ما در زمينه صنعتي نظامي در كل دنيا حرفي براي گفتن داريم. فلاح زاده ادامه داد : در صنعت انرژي هسته اي به بركت پافشاري دولت آقاي دكتر احمدي نژاد و حمايت رهبر معظم انقلاب و تدابير حكيمانه ايشان پيروز شديم و امريكائيها اكنون دچار سردرگمي شده اند.

وي تصريح كرد : ما با تقوي، تدين، احياي فرهنگ عاشورايي و اجراي واجبات مي توانيم در عرصه هاي مختلف موفقيت كسب كنيم. وي از مديران دستگاهها خواست با همدلي ، صميميت و هماهنگي در جهت خدمت بهتر و بيشتر به مردم تلاش كنند .

استاندار يزد گفت : فرماندار بايد سفر به نقاط مختلف شهرستان را در دستور كار قرار دهد و در مقابل مردم متواضع باشد. وي بر لزوم حفظ وحدت و انسجام مردم تاكيد كرد و از آنان خواست در مقابل دشمنان انقلاب يد واحد باشند.

 فلاح زاده گفت : مسير حركت ما ولايت فقيه است و ما براي خدا كار مي كنيم وي از دست اندركاران برگزاري يادواره شهيدان شهرستان بافق و تلاش آنان در جهت ترويج فرهنگ جهاد و شهادت قدرداني كرد.

استاندار يزد سپس به بيان تلاشهاي انجام شده در جهت توسعه شهرستان بافق پرداخت و گفت پروژه بزرگراه يزد ـ بافق در كميسيون ماده 32 مصوب شده و بايد بودجه براي آن لحاظ و عمليات آن آغاز گردد.

وي افزود در مورد پروژه راه بهاباد ـ نايبند موافقت وزير محترم راه گرفته شده كه مشاوره آن در استان توسط اداره كل راه و ترابري انجام و بعد به سمت اجرا مي رود

وي همچنين گفت : در ارتباط با راه بافق ـ نوق در پيوست بودجه آمده كه از محل بودجه راه كويري و استاني به اتمام برسد و باقيمانده آن هم با مشخصات راه بين شهري انجام شود.

فلاح زاده گفت : در بحث فولاد ، پيمانكار برنده شده اما توسعه فولاد نيازمند برق، آب وگاز است. او افزود: موضوع برق در حال پيگيري است و موضوع گاز رساني به بافق با لوله 20 اينچ كه مبلغ 300 ميليارد ريال هزينه در بر خواهد داشت در دستور كار قرار دارد.

امام جمعه بافق هم اظهار اميدواري كرد طرح انتقال آب زاينده رود به بافق فروردين ماه سال آينده به بهره برداري برسد.

حجت السلام سليماني با تاكيد بر لزوم حفظ وحدت و يكپارچگي مردم گفت : انسجام و وحدت كه رمز موفقيت جامعه است در مجموعه مديران شهرستان بافق وجود دارد اما متاسفانه برخي افراد حركتهايي انجام ميدهند كه اين وحدت را خدشه دار كنند

وي فعاليتهاي دولت نهم در زمينه هاي مختلف را ستود و بر ضرورت اطلاع رساني خدمات دولت به مردم تاكيد كرد فرماندارسابق بافق هم گزارشي از عملكرد فرمانداري ارائه داد.

سپس فرماندار جديد اين شهرستان برنامه هاي كاري خود را اعلام كرد.

استاندار يزد در ادامه سفر به بافق از پروژه انتقال آب زاينده رود به اين شهر و نيز از بخشهاي مختلف شركت ذوب روي بازديد كرد و از نزديك در جريان روند پيشرفت پروژه آب و فعاليتهاي انجام شده در شركت ذوب روي قرار گرفت.

شايان ذكر است استاندار يزد در بدو ورود به شهر بافق ضمن زيارت مرقد امام زاده عبدا... در گلزار شهدا حضور يافت و با قرائت فاتحه ونثار گل نسبت به مقام والاي شهيدان اداي احترام كرد.

توضیح یزدفردا :یزدفردا از علاقمندان به عرصه بر در بافق -اردکان-میبد-خاتم-طبس نماینده فعال می پذیرد و با توجه به تشکیلات مردمی یزدفردا امید می رود علاقمندان به عرصه خبر ما را در رسیدن به یک خبرگزاری استانی فعال و مردمی یاری دهند .

یزدفردا

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا