موفقیت eScan نسخه اینترنت سکیوریتی در اخذ گواهینامه  VB100

eScan نسخه اینترنت سکیوریتی (eScan Internet Security 14)، گواهینامه VB100  را در تحلیل و بررسی مقایسه‌ای ویروس بولتن(Virus Bulletin)  اخذ کرد.

eScan، به عنوان یکی از ارائه دهندگان راه‌کار‌های امنیت محتوا و مقابله با بدافزارها، پس از تست بر روی Windows Server 2012 در ماه ژوئن 2014، به دریافت گواهینامه VB100 نایل شد. نتایج بررسی مقایسه‌ای در سال 2014 منتشر شده است. گواهینامه VB100 برای آنتی‌ویروس‌هایی صادر می‌شود که از تست‌های مجله امنیتی ویروس بولتن (Virus Bulletin) سربلند بیرون آیند و استانداردهای پایه و اصولی موردنیاز را برای ارایه راه‌کار‌های مناسب برای مقابله با بدافزارها، داشته باشند.

 eScanنسخه اینترنت سکیوریتی، در مبارزه با لیست بدافزارهای نمونه WildList مورد آزمایش قرار گرفت و توانست به طور موفقیت آمیز، 100 درصد بدافزارهای نمونه را بدون هیچ گونه False Positive، شناسایی نماید.

برای کسب امتیاز پذیرش جهت کسب گواهینامه در آزمایش امنیتی VB100 محصول امنیتی باید حداقل بدافزار را در دو وضعیت "هنگام درخواست" و نیز، در "هنگام دسترسی به حافظه" شناسایی کند و در مرحله دوم مشکلی با لیست فایل‌های سالم نداشته باشد، این موضوع همان عدم وجود False Positive در هنگام پویش می‌باشد. در هنگام پیاده‌سازی آزمایش VB100 تمامی بدافزارهای مورد آزمایش قرار گرفته، هم اکنون، تهدید امنیتی به حساب می‌آمدند.

شرکت پیشگامان کی پاد

تهران، ستاری شمالی، پیامبر مرکزی، 20 متری مطهری، ساختمان شماره 5، طبقه 5، واحد 18، تلفن 44955567

یزد، بلوار شهید بهشتی، بعد از بنیاد شهید، کوچه تیموری، ساختمان پیشگامان کی پاد، تلفن: 03516281112

info@escan-av.ir

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا