رضا علم الهدي رييس سازمان صدا و سيما مركز يزد در مراسم افتتاح اين شبكه در سخناني گفت: استان يزد تنها استاني است كه امكان استفاده از شبكه آموزش را در كنار مركز استان براي چهار شهر ديگر در مرحله اول مهيا كرده است و همزمان با يزد مردم شهرهاي اردكان، ميبد، تفت و مهريز نيز مي‌توانند برنامه‌هاي اين شبكه را دريافت كنند

.

وي با بيان اين كه فرمانداران و مردم ساير شهر‌ها در تماس هايي كه داشته‌اند، خواستار دريافت برنامه‌هاي اين شبكه در آن شهرها شده‌اند، گفت: بر اساس زمانبندي تا پايان امسال در بافق و در ابتداي سال آينده در ابركوه، طبس، هرات و صدوق نيز برنامه‌هاي شبكه آموزش دريافت خواهد شد.

علم الهدي خاطرنشان كرد: در حال حاضر نزديك به 80 درصد مردم استان زير پوشش برنامه‌هاي اين شبكه قرار ‌گرفته‌اند.

وي در ادامه گفت: خواسته قلبي مردم دارالعباده چيزي نيست جز اينكه اسبابي مهيا شود تا مردم بتوانند شبكه قرآن را هم در يزد دريافت كنند.

رييس صدا و سيما مركز يزد در پايان با بيان اينكه به لطف خداوند و با ابتكار و خلاقيت نيروهاي توانمند فرستنده هاي شبكه آموزش ساخت داخل كشور است، گفت: امروز اين ظرفيت در كشور به وجود آمده كه در اين سطح و با ظرفيت‌هاي بالاتر فرستنده در كشور توليد شود.

گفتني است، اين مراسم با حضور نماينده ولي فقيه در استان، استاندار يزد، مدير شبكه آموزش،معاون اجرايي صدا و سيماي كشور و جمعي ديگر از مسئولين استان در صدا و سيماي مركز يزد برگزار شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا