رئیس فدراسیون جودو گفت: هفته آینده سه رویداد مهم برگزار خواهد شد که رقابت‌های جایزه بزرگ جودو به میزبانی استان یزد از مهمترین آن برای ما محسوب می‌شود.

محمدعلی رستگار در مورد زمان برگزاری مسابقات جایزه بزرگ جودو، گفت: هفته آینده 3 رویداد مهم در استان یزد با همت آقای علی محمد عزیزی، رئیس هیات جودوی استان یزد و اداره کل ورزش و جوانان این استان از 15 مردادماه به مدت 3 روز برگزار خواهد شد، جا دارد از همین جا از تلاشهای این عزیزان برای میزبانی مسابقات تشکر ویژه داشته باشم،  این رقابت‌ها اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد چرا که همه جودوکاران رده اول کشور در این رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت.

وی در ادامه گفت: به نفرات برتر مسابقات جایزه نقدی نیز پرداخت خواهد شد. نفر اول 2 میلیون تومان و به نفرات دوم و سوم مقادیر نقدی پرداخت خواهد شد.

رئیس فدراسیون جودو در ادامه خاطرنشان کرد: ایده برگزاری این رقابت‌ها را سال گذشته مطرح کردیم و اولین دوره آن نیز به میزبانی سالن شهید افراسیابی و با همکاری سازمان ورزش بسیج برگزار شد. ما در تلاشیم تا مسابقاتی که پراکنده در طول سال برگزار می‌شود را از این پس در قالب رقابت‌هایی به نام جایزه بزرگ برگزار کنیم البته امتیاز این رقابت‌ها نیز در رنکینگ داخلی محسوب خواهد شد.

رستگار در ادامه در مورد برگزاری مسابقات کاتا نیز گفت: 16 مرداد مسابقات قهرمانی کاتای کشور را برگزار خواهیم کرد و در تلاش هستیم منتخبین این رویداد را به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام کنیم. این رقابت‌ها نیز 17 شهریور برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد : 17 مردادماه نیز مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور برگزار خواهد شد و به همین دلیل هفته آینده روز پر کاری را در پیش خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون جودو و کوراش بیان کرد: در انتها باز هم از مسئولان استان یزد به خاطر فراهم کردن شرایط برگزاری این رویدادها تشکر کنم چرا که این کارها باعث رشد و توسعه جودو در استان یزد و کشورمان می‌شود.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا