مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت:تمام آنچه که امروز به عنوان دستاورد از مسابقات مختلف نصیب ورزش استان یزد و خانواده رشته شنا و واترپلو می شود، نتیجه سرمایه گذاری بر روی رده های سنی پایه است.

مسعود شریعتی در نشست با اعضاء هیئت شنا ، شیرحه و واترپلو استان یزد گفت: هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان یکی از هیئتهای ورزشی فعال در استان یزد است و تلاش های این هئیت و سایر روسای این هئیت در شهرستان ها قابل تقدیر است.

وی افزود: کار برنامه ای به خوبی در این هیئت اجرا شده است و با برنامه ریزی منظم و دقیق توانسته اند با برگزاری لیگ های مختلف در رده های پایه گام های بلندی بردارند که نتیجه این برنامه ریزی کسب عناوین مختلف کشوری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: استان یزد در سال های گذشته یکی از استان های سرآمد رشته شنا و واترپلو در کشور بوده که چند سالی افت داشته است که امیدواریم با این برنامه ریزی و تلاش و همدلی به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم.

شریعتی ادامه داد : نباید این برنامه ها مقطعی باشد و امیدواریم با ادامه این روند رشته مفرح شنا و واترپلو در استان گسترش و توسعه یابد و شاهد افتخار آفرینی شناگران یزدی در میادین ملی و بین المللی باشیم.

در ابتدای این نشست محمدرضا باغستانی رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان گفت:یزد یکی از استان های صاحب سبک در عرصه ورزش های شنا، شیرجه و واترپلو در کشور است و مقام ها و رتبه های کسب شده توسط ورزشکاران یزدی نشان می دهد یزدی ها در این رشته حرف های زیادی برای گفتن دارند.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد هیئت تصریح کرد : از سه سال قبل که سکان هیئت شنای استان را به دست گرفتم در صدد بودیم با برنامه ریزی مدون به جایگاه واقعی استان در کشور دست پیدا کنیم.

باغستانی با تشکر از حمایت های باشگاه پیشگامان کویر یزد افزود: بر این اساس توجه به رده های پایه در دستور کارمان قرار گرفت و لیگ های شنای آقایان و سپس لیگ شنای بانوان و پس از آن لیگ واترپلو آقایان را در رده سنی نوجوانان برگزار کردیم که این موضوع با جدیت دنبال می شود.

رئیس هیئت شنا ، شیرجه  واترپلو خاطرنشان کرد: با توجه به رده های پایه و راه اندازی لیگ ها و برگزاری مسابقات مختلف توانستیم در مسابقات  شنا قهرمانی کشور پس از 13 سال صاحب مدال شویم و همچنین در مسابقات واترپلو نیز پس از 15 سال در رده سنب 11-12 سال به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی توجه به امر اموزش را یکی دیگر از برنامه های این هیئت عنوان و اضافه کرد: کلاس های مربیگری و داوری مختلفی در سطح استان برگزار شده است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان



 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا