نایب رییس فراکسیون ورزش و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش محرک اجتماعی و باعث شور و نشاط جامعه است.

محمدرضا تابش در آیین گشایش مسابقات فوتسال جام رمضان اردکان، با بیان این که ورزش با رشتههایی همچون فوتبال و والیبال، امروزه به عنوان یک محرک اجتماعی و باعث شور و نشاط جامعه است، تصریح کرد: خوشبختانه در این سالها شاهد پیشرفت ورزش کشور بودهایم به ویژه که حالا ورزش والیبال کشورمان جای حرف و ارتقاء در دنیا پیدا کرده و همچنین حضور دلگرم کننده فوتبال کشورمان در جام جهانی نوید پیشرفت کشورمان را در عرصههای بین‏‎المللی بخصوص در عرصه ورزش را میدهد، میتوانیم با برنامهریزی به اهداف خود که همان پیشرفت کشورمان در همه عرصههاست، برسیم.

"محمدجواد شاکر" رییس هیات فوتبال و رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردکان نیز در این مراسم از روند اجرایی مسابقات و اقدامات انجام شده در برگزاری مدرسه فوتبال و آکادمی این ورزش و همچنین کمبودها و نیازهای موجود و اعلام آمادگی هیات فوتبال برای میزبانی تیمهای خارج از استان، گزارشی را ارائه کرد.

وی همچنین نسبت به تأمین هزینه بازسازی سکوهای فرسوده ورزشگاه آزادی اردکان و همچنین دعوت از تیم فوتبال هنرمندان از طرف شورای شهر قول مساعد داد.

گفتنی است که مسابقات فوتسال جام رمضان در اردکان با حضور ۵۰ تیم در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در شبهای ماه مبارک رمضان در سالن فجر این شهرستان برگزار خواهد شد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان



 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا