اعضاء هیئت های ورزش های جانبازان و معلولین و تیراندازی با کمان استان به صورت جداگانه با مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد دیدار کردند.

علی محمد عطابخش به همراه سید کاظم حسینی دبیر هیئت و جمعی از اعضاء و ورزشکاران این رشته ورزشی با مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد دیدار کردند.

رئیس هئیت ورزش های جانبازان و معلولین استان یزد در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این هیئت گفت: ورزش باید در برنامه روزانه هر فردی وجود داشته باشد، اما برای افراد دچار معلولیت، اهمیت ورزش بیشتر است.

عطابخش افزود: ورزش جانبازان و معلولان با توجه به نوع معلولیتی که دارند و اینکه کدام بخش از بدن و عضلات آسیب دیده باشند، مسایل خاص خودش را دارد.

وی اظهار داشت: براین اساس تمام توان خود را برای گسترش ورزش در بین معلولین به کار گرفتیم تا بتوانیم جامعه ای پرنشاط داشته باشیم.

در ادامه این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم در این نشست بر اهميت حضور اجتماعی جانبازان و معلولان در جامعه اشاره کرد و افزود : در هر جامعه ای که این قشر بخوبی حضور بیابند و بتوانند توانمندی های خود را در رشته های مختلف بروز دهند ، الگویی برای دیگر اقشار جامعه محسوب می شوند.

مسعود شریعتی تاکید کرد: ورزش روح اميد و نشاط را در جانبازان و معلولين متجلي مي كند و در اين راستا بايد در جهت تقويت و توسعه ورزش معلولين برنامه ريزي شود .

وی افزود: خدمت کردن به جانبازان و معلولین افتخار ماست و برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد : استان یزد دارای قابلیت های بالایی در ورزش جانبازان و معلولین دارد و امیدوارم با تلاش و همدلی شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران جانباز و معلول یزدی در میادین مختلف باشیم.

..............................................................................

محسن پور سلمان رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان هم به همراه اعضاء این هیئت با مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد دیدار و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ان هیئت گفت: یزد در ورزش تیراندازی با کمان از پتانسیل بالایی برخوردار است و تاکنون چندین کماندار به عضویت تیم های ملی در دو بخش آقایان و بانوان در آمدند.

وی افزود: برای رشد و گسترش هرچه بیشتر رشته تیراندازی با کمان در استان لیگ استانی، مسابقات قهرمانی استان  را برگزار کردیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان تصریح کرد: استعدادیابی و پرورش نخبگان این رشته ورزشی نیز در دستور کار ما قرار دارد تا بتوانیم پشتوانه سازی خوبی در این رشته داشته باشیم.

پورسلمان خاطرنشان کرد: امیر کاظم پور ملی پوش یزدی در حال حاضر در اردوهای تیم ملی خود را برای حضور در بازیی های آسیایی آماده می کند و یکی از امیدهای تیم ایران برای کسب مدال است.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: رشته تیراندازی با کمان یکی از رشته های المپیکی و مهم است که هیئت استان باید به مسئله برنامه ریزی و آموزش توجه خاص داشته باشند و در کنار آموزش و برنامه ریزی به مسئله استعدادیابی در رده های سنی پایه نیز اهتمام بورزد.

مسعود شریعتی افزود: باید این رشته را که در اسلام نیز به آن سفارش شده است را بیش از پیش گسترش دهیم و امیدواریم کمانداران یزدی بتوانند برای کشور و استانمان افتخار آفرین باشند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان



 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا