محمد امامی

یزدفردا :در پی انتشارمطلبی با عنوان  " کشیدن«مو» از «ماست» با اعتراض به بخش هایی از یک اعتقاد "  نگاهی به کارنامه ی 180روزه ی روابط عمومی استانداری یزد."  به قلم آقای رضا بردستانی همراه نام آشنای فرداییان در یزدفردا ،آقای محمد امامی یکی از فعالین عرصه روابط عمومی واز همراهان فردایی  طی یادداشتی  به مطلب منتشره واکنش نشان دادند   که در ادامه می خوانیم :

محمد امامی :دوست و برادر بزرگوار جناب آقای رضا بردستانی"سلام علیکم"
با احترام یادداشت جناب عالی را که عنوان آن در بردارنده اعتراض به یک اعتقاد و در واقع اعتراض به یک انتخاب بود! و در آن به زعم خود نگاهی به کارنامه ۱۸۰ روزه روابط عمومی استانداری یزد داشته اید را خواندم.
از اینکه به تازگی علاقه مند به اظهار نظر در حوزه تخصصی روابط عمومی شده اید خرسندم و امیدوارم با تداوم حضورتون شاهد دیدگاه های سنجیده‌تر و البته منصفانه تر و مبتنی بر واقعیت ها در عرصه ی روابط عمومی باشیم. در این صورت بدیهی است که ابهام هایی که در برخی از واژه ها و مفاهیم دارید نیز به این ترتیب مرتفع خواهد گردید.
البته از جناب عالی که به نظر می رسید فردی آشنا به امور فرهنگی باشید انتظار می رفت هنگامی که دست به قلم می شوید جانب احتیاط و انصاف را رعایت کنید و ناخواسته به مرز یکسویه نگری و قلب واقعیت ها و حرکت در ریل جریان های افراطی وارد نشوید.
فکر می کنم هنوز زود است تا ارزیابی دقیقی از کارنامه آقای پاک طینت مدیرکل محترم روابط عمومی استانداری یزد داشته باشیم و بهتر بود در این زمینه عجله نکنید، بنده قصد دفاع یا انتقاد از عملکرد ایشان را ندارم، چرا که هر فرد و مدیر دارای نقاط قوت و نقاط ضعف در عملکرد هست، اما با توجه به آنچه شما از عناوین خبرها و برخی سخنان ایشان برداشت کرده اید و در نهایت به قضاوتی نادرست دست زده اید باید عرض کنم: اگر روابط عمومی استانداری هیچ اقدام و فعالیت دیگری هم نکرده باشد (که البته فعالیت هایی داشته است) همین که رویکرد روابط عمومی استانداری یزد از رویکرد تحکم فردگرایانه به روابط عمومی ها و رسانه ها به رویکرد تعامل جمع گرایانه با اهالی روابط عمومی و رسانه تغییر یافته خود به تنهایی واجد ارزش بزرگی است که باید قدردان آن بود و اهالی روابط عمومی و رسانه استان باید از فرصت ایجاد شده بهره ی وافی و کافی ببرند.
گرچه در این فرصت اندک برگزاری ۵ دوره آموزشی روابط عمومی ها و بزرگداشت پروفسور معتمدنژاد پدر علم ارتباطات با حضور جناب آقای دکتر فرقانی و و استقبال چشمگیر روابط عمومی های استان و تعامل با رسانه های استان بدون نگاه جناحی و حذفی از جمله اقدامات قابل تقدیر جناب آقای پاک طینت بوده و امیدواریم با تقویت روابط عمومی استانداری یزد شاهد رشد و اعتلای این روابط عمومی و سایر دستگاههای اجرایی استان یزد باشیم.
دوست و برادر بزرگوارم جناب آقای بردستانی
حال که برای وضعیت روابط عمومی دغدغه مند و دلواپس شده اید بیایید دست در دست فعالان و علاقه مندان این عرصه نهاده و به جای تقابل و ذره بین گذاشتن و رسانه ای کردن برخی ابهام ها، حرکتی صحیح را برای رشد و اعتلای روابط عمومی و کاستن از مشکلات و کاستی ها آغاز کنید. حرکتی که بی تردید لازمه‌ی آن خروج از ریل افراطیون و مواجهه ی صادقانه با کاستی های احتمالی و تلاش جمعی برای رفع آن هاست.
در این راه حقیر به سهم خود با شما همراهی خواهم کرد و صمیمانه دست شما را می‌فشرم.
سلامت و موفق باشید
ارادتمند

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا