دانشجویان ارشد عمران دانشگاه آزاد اسلامی یزد با شرکت در مسابقات ملی طراحی لرزه ای سازه ها ضمن کسب رتبه برتر در طراحی و معماری ، لوح تقدیر از طرف معاونت فناوری ریاست جمهوری را اخذ نمودند .

دکتر علیرضا میرجلیلی سرپرست تیم گروه عمران واحد یزد در این رابطه گفت : چهار نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد عمران واحد یزد در مسابقات طراحی لرزه ای سازه ها که بطور مشترک در دانشگاه های صنعتی امیر کبیر و صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی با حضور 18 تیم برگزار گردید مو فق به کسب رتبه برتر در طراحی و معماری شدند و لوح تقدیر از طرف ریاست دانشگاه های مذکور و همچنین معاونت فناوری ریاست جمهوری اخذ نمودند .

وی اعضای تیم دانشجویی شرکت کننده در این مسابقات را متشکل از آقایان احسان حسن پور ، آراز جدیری ، اسماعیل نجفی فر، محسن کلانتری ذکر نمود و از موفقیت و رتبه برتر کسب شده توسط دانشجویان گروه عمران قدر دانی کرد .

 دکتر میرجلیلی هدف اصلی از برگزاری این مسابقه را آشنا شدن دانشجویان رشته های مهندسی سازه و عمران با مقوله زلزله و ایمنی ساختمان به صورت عملی و همچنین ایجاد اشتیاق و انگیزه براتی کنجکاوی و تحقیقات بیشتر و عملی تر در این خصوص دانست .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا