مديركل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري يزد صبح شنبه 10 خردادماه از مركز آموزش علمي -كاربردي جهاد كشاورزي يزد (مجتمع آموزش ملاصدرا) بازيد كرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،  در اين بازديد كه بر اساس برنامه كميسيون دانشجويي شوراي تامين استان صورت گرفت طي نشستي  با حضور رئيس  مجمتع آموزش ملاصدرا و معاونين و مديران اين مجتمع، ابتدا رئيس و مديران مربوطه  گزارش كاملي  از فعاليت ها و مسائل رفاهي، آموزشي ،فرهنگي و سياسي اين مجتمع ارائه كردند و سپس عبداللهي به بيان نكته نظراتي در خصوص فعاليت اين مجتمع پرداخت.
اين گزارش حاكي است عبداللهي پس از ملاحظه فعاليت هاي اين مركز  بر نقش مراكز علمي كاربردي در تحقق اقتصاد مقاومتي در حوزه هاي مختلف تاكيد كرد و خواستار تقويت اين فعاليت ها شد.
به گزارش خبرنگار ما ،عالم رئيس مجتمع ملاصدرا در اين بازديد با اشاره به امكانات مناسب اين مركز از جمله 7 محيط آزمايشگاهي و دو خوابگاه از بهره برداري ساير مراكز آموزش عالي استان از اين امكانات سخن گفت و بر هم‌افزايي و همكاري بين دانشگاه ها تاكيد كرد. عالم در پايان خواستار تخيص بيشتر بودجه استاني به اين مركز گرديد.

 

اشتراک و ارسال مطلب به:
 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا