مدیرکل کانون استان یزد، در جلسه‌‌ای که با حضور مربیان فرهنگی کتاب‌خانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، تشکیل شد، بررسی قوت‌ها، ضعف‌ها فرصت‌ها و تهدیدهای موجود را برای تهیه منشور برنامه‌ریزی و تولید فعالیت در این بخش، مؤثر دانست.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان یزد، این جلسه که در محل اداره‌ی استان با حضور عباسعلی دانافر، مدیرکل کانون استان، عالیه قوامی، کارشناس فرهنگی کتاب‌خانه‌های سیار و مهدی آرایی، کارشناس فرهنگی و مربیان فرهنگی این کتاب‌خانه‌ها تشکیل شد، دانافر تلاش مربیان فرهنگی سیار در عرصه‌ی خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان روستایی را ستود و گفت: بهترین و توانمندترین مربیان ما در کتاب‌خانه‌های سیار مشغول هستند که هر‌ کتاب‌خانه با گستره‌ی فعالیتش، یک مرکز به حساب می آید.
وی به برگزاری سمینار تخصصی کتاب‌خانه‌های سیار در نیمه دوم سال 93 تاکید کرد و افزود: تشکیل جلسات مربیان فرهنگی کتاب‌خانه‌های سیار روستایی با هدف ایجاد تعامل و تبادل تجربه به صورت دو ماهانه ضروری است. همچنین این مربیان با گزارش‌نویسی دقیق، همراه با عکس در خصوص ارتباط با کودکان و نوجوانان روستا و فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی در روستاهای تحت‌پوشش خود مستنداتی تهیه کنند.
در ادامه عالیه قوامی، کارشناس فرهنگی کتاب‌خانه‌های سیار روستایی از فعالیت‌های این بخش با محورهای امکانات، تجهیزات، موانع، مشکلات و آمار گزارشی ارائه داد.

همچنین مهدی آرایی، کارشناس فرهنگی استان در این جلسه، از حضور خود در سمینار کتاب‌خانه‌های سیار روستایی که هفته‌ی گذشته در اردوگاه دلگشا برگزار شد، گزارشی ارائه داد

اشتراک و ارسال مطلب به:
 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا