رییس پارک علم و فناوری یزد :حضور مبارک مقام معظم رهبری باعث شور و نشاط وصف ناپذیری در جامعه شده است(سفر رهبري 59) 

يزدفردا "رییس پارک علم و فناوری یزد گفت : حضور مبارک مقام معظم رهبری شور و نشاط وصف ناپذیری در بین جامعه به خصوص جوانان ایجاد نموده است که باعث خیر و برکت است.
به گزارش تقوائي همكار افتخاري  يزدفردا ""حسن حسینی نسب" در دیدار با گروه طراحی وبسایت سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به دارالعباده یزد در محل مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات افزود : بدون شک حضور مبارك معظم له، موجبات استمرار نشاط در همة زمينه‌ها بخصوص نشاط علمي جوانان را فراهم خواهد نمود.
وی افزود : به نمايندگي جوانان انديشمند، نخبه و كارآفرين در پارك علم و فناوري یزد؛ مقدم رهبر فرزانه و علم‌پرور انقلاب اسلامي را گرامي دارم و خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ شاکر و قدردانیم.
وی به تلاش و کوشش جوانان استان برای مهیا نمودن مقدمات سفر مقام معظم رهبری به استان دارالعباده اشاره و خاطرنشان کرد : چشمان جوانان به دروازه‌هاي شهر دوخته شده تا با ياور و مقتداي خود ديداري داشته و براي تلاشي بيشتر جاني تازه بگيرند.
وی افزود: این جوانان افرادی هستند كه رهبر معظم انقلاب اسلامي حمايت مسئولان از آنان را لازم‌الاطاعه و لازم اجرا دانسته‌اند که باید تمام مسوولین در این امر کوشا باشند.
حسینی نسب گفت : به حول و قوه الهی بتوانیم از برکات حضور مقام معظم رهبری بهره مند شویم و این سفر سازندگی و احیای دارالعباده یزد را فراهم سازد

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا