همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب: چهره هاي برجسته يزدي كشور به يزد دعوت مي شوند
رئيس كارگروه هماهنگي با مدعوين خارج از استان از دعوت چهره هاي برجسته يزدي كل كشور همزمان با سفر مقام معظم رهبري در يزد خبرداد.
محمدرضا باغستاني با بيان اينكه اختصاص سهميه براي دعوت از چهره هاي برجسته يزدي خارج از استان، هدف اصلي اين كارگروه در ديدار با ولي امر مسلمين مي باشد گفت: با توجه به اينكه فرصتي پيش آمده تا توانمنديهاي خوب استان از نظر نيروي انساني در اين سفر نشان داده شود،كارگروهي براي دعوت از مهمانان يزدي خارج از استان، تشكيل شده است .
وي ادامه داد : نزديك به 70 نفر از چهره هاي برجسته يزدي براي اين ديدار انتخاب شدندكه تقسيم بندي اين تعداد در سه گروه علمي و فرهنگي ، سياسي و اجرائي ، صنعت و بازرگاني انجام شده است.
وي تصريح كرد:5 نفر در گروه صنعت و بازرگاني ، 20 نفر در گروه علمي و فرهنگي و 45 نفر نيز از گروه سياسي و اجرائي براي ديدار با مقام معظم رهبري انتخاب شده اند.
رئيس كارگروه هماهنگي با مدعوين خارج از استان خاطر نشان ساخت: اقداماتي چون برنامه ريزي در خصوص برنامه سفر،مكان اسكان ، جابجايي و ارسال دعوتنامه براي چهره هاي برجسته انتخاب شده از طريق كارگروه هماهنگي با مدعوين خارج از استان صورت گرفته است.

يزدفردا -ستاد اطلاع رساني سفر

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا