دوران مسئول كميته امنيت و حفاظت سفر: روزانه تمامي وقايع استان از ديد امنيتي مورد بررسي قرار مي گيرد

يزدفردا :مسئول كميته امنيت و حفاظت مقام معظم رهبري با بيان اينكه تمهيدات حفاظت و امنيت سفر مقام معظم رهبري در استان تامين شده است ، افزود : روزانه تمامي وقايع استان از ديد امنيتي مورد بررسي قرار مي گيرد.
عبدالرسول دوران خاطر نشان كرد : اين كميته تمام اقدامات حفاظتي و امنيتي را از لحظه ورود مقام معظم رهبري تا لحظه خروج ايشان ، از لحاظ نظم وانضباط، بحث ترافيك شهري سطح استان مخصوصا شهرستان يزد و ابركوه را پي گيري و هماهنگي لازم معمول مي دارد.
معاون سياسي و امنيتي استانداري يزد با اشاره به اينكه طرح امنيتي براي همه مكانهاي مربوط به مراسم و حضور مقام معظم رهبري اجرا مي شود، اذعان داشت :همكاري و هماهنگي با پستهاي امداد رساني و خدمات رساني در سطح استان از طرف اين كميته صورت گرفته تا در موقع لزوم به ارائه خدمات بپردازند.
وي در خصوص فعاليت انجام شده كميته حفاظت و امنيت سفر مقام معظم رهبري گفت : جلسه شوراي تامين استان بصورت مستمر با رياست استانداريزد و نمايندگان دستگاهها و ارگانهاي عضو اين شورا و همچنين نماينده سپاه حفاظت ولي امر تشكيل و تمهيدات لازم اتخاذ گرديده است.
دوران تصريح كرد : همچنين جلساتي نيز جهت هماهنگي بين ارگان هاي امنيتي استان برگزار شده تا همه اين ارگان ها به نحو احسن به وظيفه خود عمل نمايند.
او ادامه داد: كميته حفاظت و امنيت سفر مقام معظم رهبري با همه كارگروه ها و كميته هاي مربوط به سفر معظم له ارتباط برقرار كرده تا مشكلات مربوط به آنها بررسي و حل و فصل نمايند.
معاون سياسي و امنيتي استانداري يزد با بيان اينكه ماموران امنيتي- انتظامي استان نظارت كاملي بر گلوگاه هاي امنيتي استان دارند ، اظهارداشت: مسيرها و جاده هاي مواصلاتي استان با اتخاذ تمهيداتي امنيتي مورد توجه قرار گرفته و تحت نظارت و كنترل ارگانهاي مسئول مي باشد.
مسئول كميته حفاظت و امنيت سفر مقام معظم رهبري ادامه داد : با توجه اينكه معادن استان 24 ساعته فعال هستند و در اين معادن حجمي ازمواد منفجره به كار مي رود سعي گرديده در اين ايام نظارت و امنيت كامل بر حمل و نقل مواد منفجره به معادن استان انجام تا خداي نا خواسته مورد سوء استفاده افراد غير مجاز قرار نگيرد.
دوران در پايان افزود: كميته حفاظت و امنيت با ايجاد تعامل و ارتباط با ديگر كميته هاي سفر مقام معظم رهبري زمينه انجام فعاليت ها و اقدامات آنها را فراهم و انتظار همكاري و هماهنگي همه دستگاه ها و آحاد مردم با عوامل انتظامي را دارد.

يزدفردا -ستاد اطلاع رساني سفر

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا