مدیر كل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از زندان مركزی استان یزد بازدید كرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "مجید جوادیان زاده" روز دوشنبه در جریان این بازدید با اشاره به اینكه این دفتر قصد دارد از مراكز مرتبط با حركت های اجتماعی و فرهنگی در استان مراجعه داشته باشد، گفت: فعالیت های فرهنگی در زندان می تواند موجب  كاهش آسیب های اجتماعی شود.
وی با یادآوری نامگذاری سال در خصوص مقوله فرهنگ، گفت: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یك نهاد حاكمیتی است كه می تواند در راستای سیاست گذاری و پایش فرهنگی همكاری همه جانبه لازم را با اداره كل زندان های استان یزد داشته باشد.
جوادیان زاده گفت: انتظار داریم كه تعامل همه جانبه بین دستگاه ها مرتبط برقرار گردد.
مدیر كل اداره زندان های استان یزد نیز در این بازدید با اشاره به آرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در خصوص اینكه زندان ها باید به دانشگاه تبدیل شود، اظهار داشت: از نظر فضای فیزیكی و امكانات استان یزد جزو استان های برتر كشور است.
"سید حشمت ا... حیات الغیب" ایجاد مدرسه قرآنی، صدا و سیمای زندان و دانشگاه، اشتغال در 40 رشته فنی و حرفه ای و اعطای وام اشتغال به زندانیان آزاد شده را از جمله فعالیت های این اداره كل در چند سال اخیر دانست.
در پایان از قسمت های مختلف زندان مركزی یزد بازدید شد و مدیر كل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در جریان روند اجرایی این دستگاه اجرایی قرار گرفت.
همچنین كلنگ زنی گود زورخانه پوریای ولی و رونمایی از قرآن دست نویس مددجویان از دیگر برنامه های اجرا شده در جریان این بازدید بود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا