مراسم جشن میلاد حضرت علی(ع) به زبان انگلیسی برای اولین بار در استان به همت گروه زبان دانشگاه علم وهنر در سالن آمفی تاتر دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم وهنر ، در سالروز خجسته میلاد حضرت امیرمؤمنان علی (ع) مراسمی از سوی گروه زبان انگلیسی دانشگاه در سالن آمفی تاتر دانشگاه برگزار گردید.
این مراسم كه با استقبال بی نظیر و پرشور دانشجویان و مسئولین دانشگاه همراه بود برای نخستین بار به زبان انگلیسی اجرا شد.
جشن گروه زبان كه با سخنرانی ، پخش كلیپ ، اجرای سرود و موسیقی همراه بود با تلاوت كلام ا... مجید ، پخش سرود ملی آغاز گردید و سپس دكتر حاجی محمدی رئیس دانشگاه علم وهنر شعبه یزد و مدیرگروه سابق گروه انكلیسی در سخنانی ضمن خیرمقدم به حضار تاریخچه ای از گروه زبان انگلیسی دانشگاه را ارائه نمود.
گفتنی است كلیپهای پخش شده در مراسم با محوریت و موضوعیت مقام والای امیرمؤمنان(ع) و مقام پدر تهیه شده بود و سرود جشن نیز جهت ادای اخترام به پیشگاه امام زمان(عج) با موضوع امام زمان تدارك دیده شده بود.
در طی مراسم خانم دكتر فلاح مدیرگروه زبان و برگزار كننده این جشن شعر سروده شده توسط خودشان خطاب به مولا علی (ع) را قرائت نمودند.
در پایان مراسم از سوی دانشجویان گروه زبان از رئیس دانشگاه دكتر میرغفوری ، رئیس دانشكده دكتر حاجی محمدی و مدیرگروه زبان خانم دكتر فلاح بطور ویژه مورد تقدیر قرار گرفتند و هدایایی به ایشان اهدا شد .
در ضمن از دونفر كه نام آنها علی بود و نیز دانشجویانی كه در برگزاری مراسم مشاركت داشتند با اهدای جوایزی تقدیر صورت گرفت و در پایان مراسم دانشجویان بصورت همخوانی سرود ای ایران را زمزمه نمودند.








سایت خبری ی


مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا