سفر رهبري به يزد (42)شهرستان صدوق خود را براي اسكان 3 هزار نفر از استقبال كنندگان طبسي آماده مي كند

 

 يزدفردا :ويژه نامه رستاق شهرستان صدوق به مناسبت سفرمقام معظم رهبري به چاپ رسيد

فرماندار شهرستان صدوق با اعلام اين خبر گفت : ويژه نامه رستاق با موضوعاتي در خصوص سفر ولي امر مسلمين به يزد با تيراژ 1500 نسخه به چاپ رسيد و در بين اقشار مختلف مردم توزيع شد.

 امرا... فلاح زاده افزود : شهرستان صدوق با تشكيل كميته هاي اطلاع رساني و تبليغات،اعزام ، امنيتي ، تدارك و پشتيباني و تشكيل ستاد استقبال مردمي ، برنامه ها و فعاليت هاي خود را در زمينه اطلاع رساني و تبليغات حضور مقام معظم رهبري به يزدآغاز كرده است.

وي با بيان اينكه جلسات و هيات هاي مذهبي نيز در اين شهرستان تشكيل جلسه داده اند خاطر نشان ساخت:اين جلسات در بخش هاي اشكذر ، رستاق ، ندوشن و خضرآباد تشكيل شده و اقداماتي چون نصب 190 بنر ، پلاكارد و پوسترهاي تبليغاتي در سطح شهر صورت گرفته است.

وي ادامه داد : برنامه ريزي براي ايجاد 4 ايستگاه صلواتي ، تهيه 80 دستگاه اتوبوس و ميني بوس جهت اعزام مردم صدوق به يزد ، تشكيل ستاد استقبال مردمي و آذين بندي در همه مناطق شهرستان صدوق از ديگر فعاليت هاي فرمانداري اين شهر به شمار مي رود.

وي با اشاره به اينكه شهرستان صدوق خود را براي اسكان 3 هزار نفر از استقبال كنندگان طبسي آماده مي كند اظهارداشت: تشكيل جلسات با كليه شوراهاي اسلامي و دهياران صدوق و برگزاري اردوهاي دانش آموزي جهت اعزام آنها براي استقبال و ديدار با مقام عظمي ولايت از جمله برنامه هايي است كه در چند روز آينده انجام خواهد شد. گفتني است پيش بيني مي شود 10 هزار نفر از اهالي شهرستان صدوق در روز استقبال و ديدار با مقام معظم رهبري به يزد خواهند آمد.

يزدفردا -ستاد اطلاع رساني سفر مقام معظم رهبري به يزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا