یادواره یکصد شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه الغدیر یزد و ۲۶۶ شهید شهرستان بافق در 25 اردیبهشت سال جاری در این بافق برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به پیشتازی مردم بافق در همه عرصه های انقلاب بویژه دفاع مقدس و پشتیبانی جبهه و جنگ، بیان کرد: شهرستان بافق در عرصه تدارکات و پشتیبانی نیز مانند بقیه عرصه ها پیشتاز و رزمندگان بافقی در استان زبانزد بوده اند.

بمانعلی باقیان در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق با اشاره به برگزاری یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی استان در این شهرستان، اظهارکرد: رویداد بزرگی در شهرستان در حال اتفاق افتادنست و رسانه ها در گسترش و پوشش کامل این پدیده مبارک تلاش کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به اهمیت برپایی یادواره و یادمان ها، افزود: هدف از برپایی یادمان و یادواره ها برپایی یک مجلس صرف نیست بلکه باید بتوانیم راه و روش، تفکر و رسم زندگی شهدا را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، گفت: در این فرصت ها برپایی یادواره باید یک پل ارتباطی بین نسل جوانان جامعه و دفاع مقدس ایجاد کنیم.

وی با اشاره به پیشتازی مردم بافق در همه عرصه های انقلاب بویژه دفاع مقدس و بویژه پشتیبانی جبهه و جنگ، بیان کرد: شهرستان بافق در عرصه تدارکات و پشتیبانی نیز مانند بقیه عرصه ها پیشتاز و رزمندگان بافقی در استان زبانزد بوده اند.

باقیان با اشاره به حضور میهمانانی از ۳۰ استان کشور و تمام شهرستان های استان در این یادواره، عنوان کرد: هماهنگی هایی با دستگاه ها، ادارات و نهادهای مختلف شهرستان برای مهیا نمودن بهترین شرایط میزبانی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به برپایی مراسم در صحن آستان امامزاده عبدالله(ع) بافق، خاطرنشان کرد: برای پوشش بیشتر مراسم تلویزیون مدار بسته در فضاهای بیرونی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر قلم زنی و پوشش تمامی جنبه های مختلف و ویژه این برنامه بزرگ فرهنگی از سوی رسانه ها، افزود: اصحاب رسانه نقش اساسی در ۲ بخش اطلاع رسانی و فضاسازی قبل از برپایی و نیز انعکاس خوب اخبار مراسم ایفا می کنند.

وی با اشاره به نقش ولایت مداری در زندگی شهدا و ضرورت پرداختن به این موضوع، گفت: همین عامل ولایت مداری سبب شد تا شهدا با یک اشاره حضرت امام(ره) برای شرکت در جبهه ها حرکت کنند.

باقیان با اشاره به ضرورت برنامه ریزی حداکثر بهره فرهنگی و معنوی این یادواره، عنوان کرد: برنامه ریزی هایی برای شرکت اقشار مختلف اعم از روحانیون، دانشجویان و بویژه نسل جوان و نوجوان و نیز مشارکت دانش آموزان در برنامه ها دیده شده است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه این یادواره، گفت: غرفه هایی از شهرستان های استان و بیش از ۸ غرفه از شهرستان بافق در این نمایشگاه برپا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: مشارکت هیئت های مذهبی، تجلیل از خانواده های شهدا و برخی پیشکسوتان تدارکات و پشتیبانی از برخی دیگر برنامه های این یادواره است.

یادواره یکصد شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه الغدیر یزد و ۲۶۶ شهید شهرستان بافق در 25 اردیبهشت سال جاری در این شهرستان برگزار می شود.

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا