سردار فرهنگ دوست مقدمت به جمع بسيجيان گلباران باد

 

سردار مهدي فرهنگ دوست كه از سرداران با تجربه دفاع مقدس است و نام وي هميشه در دوران دفاع مقدس با نام تيپ پيروز الغدير  همراه بود و تمامي عزيزان بسيجي دوران دفاع مقدس خاطرات شيريني از همرزمي با اين بزرگمرد دفاع مقدس دارند.

او يكي از بي ادعا ترين سرداران بسيجي دفاع مقدس است .او بود كه هر بار در خط مقدم حاضر مي شد نيروها جان دوباره مي گرفتند در عمليات هاي متعددي كه تيپ الغدير يزد داشت هميشه او در خط مقدم و همراه هميشگي بسيجيان بود .او بود كه هميشه هدف همه بسيجيان بود كه روزي بتوانند در جاي پايش، پا بگذارند وهمچو او بتوانند شجاعانه در مقابل دشمن بايستند .

دفاع مقدس تمام شد و فرهنگ دوستها هم در سنگر هاي خود به انتقال تجربيات گرانبهاي هشت ساله خود پرداختند .و هميشه نامشان با تقدس خاصي برده شده و خواهد شد .

تا مدتي قبل كه با يك شوك خبري و همراه با انتصاب استاندار جديد يزد سردار محمد رضا  فلاح زاده  خبر از ورود سردار فرهنگ دوست در عرصه سياسي استان داد .بله واقعا شوك بود حضور سردار بزرگ دفاع مقدس استان فرهنگ دوست در عرصه سياسي استان يعني چوب حراج به داشته هاي هشت سال دقاع مقدس .

و در پي آن شاهد گزارشات تصويري و مشاهدات عيني حضور يكي از بزرگترين و ارزشمند ترين  نيروهاي دفاع مقدس به همراه استاندار در تمامي مراسمات و بازديدها بوديم كه قدري به شان والاي اين سردار بزرگ لطمه مي زد و باعث رنجش خاطر همرزمانش شده بود.هر چند كه نويسنده اين سطور تا قبل از بازگشت اين سردار اجازه گفتن و نوشتن اين مطالب را به خود نمي داد اما هر بار كه او را در سطح يك همراه استاندار مي ديديم به ياد دلاوري ها و رشادت هايش مي افتاديم و نگاه معني دار بعضي از سياسيون كه او را نشناخته و نخواهند شناخت رنجمان مي داد وهر چند كه استاندار محترممان نيز خود سرداري است بزرگ و همراهي او براي سردار بي ادعاي جنگ همراهي يك همرزم بود نه يك استاندار.

بالاخره فرهنگ دوست با بازگشت خود به بدنه نيروي مقاومت بسيج دل هزاران بسيجي استان را شاد نمود و قدومش را گلباران خواهند نمود و قطعا قدر اين حضور را بيشتر از سياسيون استان مي دانند.

نامه وارده

يك فردائي بسيجي

 

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا