مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد از شروع به کار سه اداره آموزش اقماری در دانشکده های فنی ومهندسی، علوم پایه و منابع طبیعی در هفته آموزش خبر داد و گفت: بزودی با استفاده از تمامی امکانات سامانه جامع آموزشی گلستان و همچنین ایجاد بایگانی دیجیتال مدارک آموزشی در این سامانه، مراجعات حضوری به ادارات آموزش برای دریافت خدمات آموزشی به طور کامل حذف خواهدشد.

دکتر سید منصور بیدکی افزود: بزودی استفاده از سامانه اطلاع رسانی اداره آموزش که شامل پرسش ها و پاسخ های آموزشی و همچنین کلیه آیین نامه های آموزشی است از طریق وب سایت دانشگاه برای دانشجویان امکانپذیر خواهد شد.

 

وی ایجاد ادارات آموزش اقماری را در راستای ارایه باکیفیت ترین خدمات آموزشی به دانشجویان دانشگاه یزد و تمر کززدایی از فرایندهای خدمات رسانی آموزشی ارزیابی کرد و افزود: کاهش مراجعات دانشجویان به مدیریت امور آموزشی دانشگاه همراه با ایجاد ارتباط نزدیک تر میان کارشناسان ادارات آموزش و گروه های آموزشی توأم با ایجاد فضای کاری مناسب برای فعالیت کارشناسان ادارات آموزش از مهمترین اهداف این طرح است.

 

مدیر امور آموزشی دانشگاه در ادامه گفت: اداره آموزش علوم انسانی نیز بزودی در محل ساختمان عدل به ارایه خدمات آموزشی خواهد پرداخت که تا آن زمان دانشجویان می توانند مانند گذشته خدمات آموزشی مورد نیاز خود را با مراجعه به کارشناسان آن اداره مستقر در ساختمان استقلال دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه یزد می توانند با مراجعه به ادارات آموزشی اقماری، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مانند گذشته باید به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه واقع در ساختمان استقلال مراجعه کنند.

 

به گفته دکتر بیدکی، کارشناسان ادارت آموزش دانشکده ها، تحت مدیریت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی (اداره امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی)  فعالیت خواهند کرد.

 

منبع خبر: مدیریت امور آموزشی

عکاس: رضا هژبر

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا